English

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد:

برگزاری مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان در استان اصفهان

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان در استان اصفهان خبر داد.

برگزاری مدرسه پاییزی کاربردی ویژه طلاب و مبلغان در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید شجاعی گفت: این دفتر با همکاری نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان، مدرسه پاییزی کاربردی را ویژه عموم طلاب و مبلغان استان اصفهان برگزار می کند.

وی اظهار داشت: بعد از بررسی تخصصی موضوعات مختلف تصمیم گرفته شده که مدرسه پاییزی کاربردی در 8 رشته برگزار شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیریت اعتیاد در خانواده، مدیریت مسائل جنسی در خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مهارت منبر و مرثیه خوانی، مهارت تدبر در قرآن، مهارت پاسخگویی به شبهات سیاسی، مهارت پاسخگویی به سوالات اعتقادی و مهارت پاسخگویی به سوالات تربیتی عناوین این مدرسه را تشکیل می دهند.

شجاعی با بیان این که شرکت در بیش از یک دوره بلامانع است، تصریح کرد: مرحله عمومی هر یک از دوره ها 12 جلسه پیش بینی شده که از نیمه دوم آبان به صورت تلفیقی از حضوری و مجازی شروع خواهد شد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: عموم طلاب و مبلغان علاقه مند به شرکت در این مدرسه پاییزی کاربردی می توانند برای ثبت نام تا شنبه 22 آبان ماه 1400 به نشانی اینترنتی dte.bz/135p مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه