English

پیچیدن شمیم عطر رضوی با حضور خادمیاران رضوی در شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان

شمیم عطر رضوی خادمیاران رضوی با حضوردر شهرداری منطقه ۱۰ در این شهرداری پیچید.

پیچیدن شمیم عطر رضوی با حضور خادمیاران رضوی در شهرداری منطقه 10 اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، خادمان رضوی به همراه مسئول دبیر خانه کانون های رضوی استان با شهردار منطقه ۱۰ اصفهان به گفت و گو و همفکری جهت حل مشکلات مردم به ویژه ساکنان این منطقه  پرداختند.

حجه فروش با بیان اینکه بیش از حدود ۱۰ هزار خادمیار در سطح استان داریم که بیش از پنج هزار نفر از آنها در اصفهان ساکن هستند ،اظهار داشت: این خادمیاران از توانمندی‌های ویژه‌ای برخوردارند و در بین آن ها از کسبه تا هنرمندان پزشکان ورزشکاران فرهنگیان وجود دارند.

این مقام مسئول افزود:ما از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده می کنیم.

وی اظهار داشت:۴۷ کانون محله ای ایجاد کردیم تا از توان این خادمیاران در توانمند سازی مردم در زمینه های پزشکی،سبک زندگی وامورفرهنگی آموزشی و غیره استفاده کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های خادمیاری رضوی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی شهر اصفهان تاریخ ۵۰ ساله دارد و از قبل و بعد از انقلاب همواره مردم برای رفع محرومیت زدایی تلاش کردند.

حجه فروش بیان کرد: نیروی انسانی توانمند داریم ولی امکانات و جا و مکانی مناسب در راستای استفاده جهت برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی برای اقشار مختلف از کودکان تا سالمندان مکان مناسب ویژگی فرهنگی ورزشی و تفریحی داشته باشد؛ نداریم.

از ظرفیت آستان قدس برای حل مشکلات مردم استفاده کنید

شهردار منطقه 10 اصفهان نیز با گرامیداشت ایام ولادت و دهه کرامت اظهار داشت: توافقنامه‌ای در این زمینه بین شهرداری و آستان قدس تنظیم می کنیم که بوستان برج رابرای این منظور اختصاص دهیم.

 حمید شهبازی با بیان اینکه آستان قدس از ظرفیت بالایی برخوردار است اذعان کرد: بیایید از ظرفیت آستان قدس برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: در تشکیلاتی که آستان قدس دارد؛اصفهان سرآمد است و ما باید از این امکانات برای برخی محله ها مانند حصه استفاده نموده و بحث اشتغال و توانمندسازی خانواده ها را مد نظر قرار دهیم.

به گزارش موج؛ در پایان این دیدار هدیه ای توسط خادمیاران به شهردار منطقه 10 اصفهان اهدا و نمک و نبات تبرک امام مهربانی نیز بین کارمندان و مراجعان تقسیم گردید.

شهرداری منطقه 10 اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه