English

شهردار اصفهان خبر داد:

تداوم اجرای حلقه چهارم حفاظتی از نقطه صفر تا پل آفتاب

شهردار اصفهان از تداوم اجرای حلقه چهارم حفاظتی از نقطه صفر تا پل آفتاب به طول 7 کیلومتر خبر داد.

تداوم اجرای حلقه چهارم حفاظتی از نقطه صفر تا پل آفتاب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در جلسه بررسی مشکلات و برنامه ‌ریزی پروژه‌ های شاخص عمرانی شهر اصفهان گفت: در روند بررسی اجرای طرح های عمرانی مهم شهر اصفهان بر ادامه اجرای حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان از نقطه صفر تا پل آفتاب به طول هفت کیلومتر تصمیم گیری شد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته جلسات بررسی روند اجرای طرح های عمرانی شهر اصفهان هر دو هفته یکبار با حضور مدیران مربوطه در شهرداری برگزار می شد که به دلیل اهمیت این کار، این روند امسال هر هفته برگزار می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: با این اقدام سرعت پیگیری و اجرای طرح ها هم شتاب بیشتری خواهد گرفت تا بسیاری از پروژه ها تکمیل شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری هدف گذاری اجرای طرح ها خود را براساس جدول زمان بندی انجام می دهد، گفت: همه بخش های شهرداری را موظف به تامین مالی، اجرای آزادسازی و اقدامات مربوط به تامین مصالح مورد نیاز طرح های عمرانی کردیم تا طبق زمان بندی هر مرحله از پروژه ها پیش رود.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد تکمیل ادامه رینگ چهارم شهر اصفهان از جمله مصوبات امروز جلسه بررسی اجرای پروژه های عمرانی شهرداری بود به طوریکه بر تکمیل حلقه حفاظتی از نقطه صفر تا پل آفتاب تاکید شد، گفت: طول این بخش از رینگ، هفت کیلومتر است.

قدرت اله نوروزی در مورد دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز بیان کرد: آزادسازی طرح ساخت پل شهید کشور طی مذاکره با ارتش و تامین سیمان مورد نیاز با گفت و گو با کارخانه های سیمان در این جلسه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

شهردار اصفهان از سرعت اجرای طرح های عمرانی شهر ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به روند اجرای کار، تا پایان خردادماه و نیز در تیرماه بسیاری از پروژه های شهری افتتاح می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه