English

در نوروز ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

کشف ۱۵۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 153 دستگاه وسیله مسروقه و بازگرداندن آنها به مال باختگان در نوروز 1400 در اصفهان خبر داد.

کشف 153 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در راستای اجرای طرح نوروزی با هدف پیشگیری از سرقت که در مناطق جرم خیز با گشت های محسوس و غیر محسوس  153 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان کشف شد.

وی اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۰ توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان 112 دستگاه خودروی سواری و 41 دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه با اجرای اینگونه طرح ها سارقان در سال 1400 دیگر در امان نخواهند بود افزود: اجرای طرح نوروزی در راستای افزایش ضریب امنیت محله های اصفهان تاثیر بسزایی در کاهش جرائم داشت و سیر نزولی جرائم را رقم نیز زد.

ثابت راسخ خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که در پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه نقش مهمی ایفا می کند پارک وسایل نقلیه در نقاط خلوت و در حاشیه های بدون تردد است و  از شهروندان می خواهیم که به توصیه های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کرده و خودروهای خود را به سیستم های بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه مکشوفه فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند بیان داشت: سارقان در بازجویی های پلیسی یکی از موارد پیش برد عملی ساختن نقشه ی خود را نبودن وسایل بازدارنده خواندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه