English

فرشاد مستأجران خبر داد:

طراحی نظام مدیریت استراتژیک در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان

معاون برنامه ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند از طراحی نظام مدیریت استراتژیک در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد.

طراحی نظام مدیریت استراتژیک در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرشاد مستأجران با اشاره به اتمام پروژه‌ی طراحی نظام مدیریت استراتژیک اظهار کرد: طرح نظام مدیریت استراتژیک عملکرد محور بر مبنای روش‌های نوین طراحی نظام مدیریت استراتژیک توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان مجری و مشاور به پایان رسید.

وی ادامه داد: این پروژه بر مبنای روش‌های جدید سیستم محور طراحی شده است و چهار زیر سیستم مرتبط با آن به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تحویل شده است.

این مقام مسئول افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از این پس می‌تواند با اجرای چنین سیستمی تصمیمات استراتژیک خود را مبتنی بر روشی علمی، هدفمند و خلاق اتخاذ و اجرایی کند.

مستأجران در خصوص جزییات اجرایی این پروژه توضیح داد: این پروژه در چهار زیر سیستم  مدیریت عملکرد کسب و کار، تولید اهداف و چشم‌انداز، زایش استراتژی و تصمیم‌سازی طراحی شده است و به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان کمک می کند تا بتواند از منابع مختلف زایش استراتژی شامل بهینه‌کاوی، مشکلات و موانع، ایده‌های خلاقانه و پاسخ‌گویی به سوالات کلیدی کسب و کار، راهبردهایی واقعی و سریع استخراج کند.

وی با اشاره به هدف اجرای این پروژه بیان کرد: هدف از پیاده‌سازی نظام مدیریت استراتژیک در سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ، جهت‌دهی و همسان‌سازی فعالیت‌های این سازمان در راستای اهداف توسعه‌ای از جمله کاهش سرانه‌ تولید پسماند عادی شهری به عنوان یکی از اهداف مرتبط با کاهش آلودگی‌های زیست محیطی در سطح شهر اصفهان است.

معاون برنامه ریزی و پژوهش سازمان مدیریت پسماند با اشاره به مسیر رو به بهبود در زمینه نظام مدیریت استراتژیک ، اضافه کرد:کلیه‌ ارکان این برنامه، قابل ارزیابی و بهبود مستمر است و امید است سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، با پیاده‌سازی این نظام در سازمان خود، بهره لازم را از پیاده‌سازی سیستمی که حاصل تحقیق و پژوهش متخصصان جهاد دانشگاهی است، کسب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه