English

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

ثبت ۵۲ وقف جدید در استان اصفهان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ثبت 52 وقف جدید در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

ثبت 52 وقف جدید در استان اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان با بیان اینکه وقف یکی از مهم‌ترین ارزش‌های اسلامی است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 52 وقف جدید در ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه مردم استان اصفهان نیز در زمینه وقف اموال خود در کشور پیشتاز بوده‌اند، ابراز داشت: این امر تاکنون ادامه داشته و خوشبختانه در سال جاری نیز 52 وقف جدید در استان اصفهان توسط واقفان به ثبت رسیده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بین شهرستان‌های استان اصفهان شهرستان نجف‌آباد با ثبت 10 وقف جدید ، ناحیه دو شهرستان اصفهان با ثبت هشت وقف جدید و شهرستان فریدن با ثبت 6 وقف جدید پیشتاز ثبت موقوفات جدید بوده است، افزود: بیشترین نیات واقفان نیات مذهبی، خیریه و اجتماعی بوده است.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از مردم استان اصفهان برای مشارکت در امور خیر و ثبت موقوفات جدید گفت: در این راستا به واقفان و افراد خیر اندیش توصیه می‌شود بیش از گذشته به نیازهای اقتصادی و معیشتی جامعه در وقف اموال خود توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام روان گفت: همچنین نیازهای دارو و درمان و موقوفات حوزه سلامت نیز باید مورد توجه خیران قرار گیرد چرا که باید توجه داشت که تفاوت کار خیر مقطعی و وقف ماندگاری وقف است و سال‌ها می‌تواند برای افراد نیازمند مورد استفاده قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی