English

کسب مجدد تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز توسط شرکت گاز استان اصفهان

شرکت گاز استان اصفهان، درسومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمرشرکت ملی گاز ایران تندیس بلورین این جایزه، را کسب کرد.

کسب مجدد تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز توسط شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شرکت گاز استان اصفهان، درسومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران تندیس بلورین این جایزه، را کسب کرد و بار دیگر توانست جایگاه خود را به عنوان برترین شرکت گاز استانی در مسیر تعالی، تثبیت نماید.

این شرکت از سال ۸۹ در ارزیابی جایزه ملی کیفیت حضور یافت و توانست در سال ۹۲ تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت، در سال ۹۳ تقدیرنامه چهار ستاره اشتهار به کیفیت، سال گذشته تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران، سال 96 تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت و امسال نیز توانست این همین تندیس را از آن خود نماید.

 شایان ذکر است شرکت گاز استان اصفهان برای حضور در این ارزیابی اقدامات اصلاحی و پروژه های بهبود متعددی را در دستور کار قرار داد که مجموعه اقدامات شرکت و عملکرد آن طی سه روز از ششم تا هشتم بهمن ماه سال 98 توسط شش ارزیاب خبره، مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن اظهار خرسندی از کسب این موفقیت بزرگ بیان داشت: این شرکت، تاکنون با استقرار و توسعه نظام‌های نوین مدیریتی و توجه به نیازها و انتظارات ذینفعان خود علاوه بر بهبود فرآیندها و نتایج عملکردی، موفقیت‌های بسیاری را در سطح شرکت ملی گاز ایران و کشور کسب نموده است.

سید مصطفی علوی گفت: ارزیابی شرکت‎ها در فضای رقابتی با دیگر شرکت‎ها در سطح ملی کمک می‎کند شرکت‎هایی که مورد ارزیابی قرار می‎گیرند، بتوانند تصویر واقع بینانه‎تری از خود ارائه نمایند و ضمن شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود، بستر مناسبی برای یادگیری و مدیریت دانش، در بین شرکتها ایجاد نمایند.

وی، با تاکید بر اهمیت ارتقا کیفیت و بهره‌وری در تمامی فرآیندهای حوزه صنعت نفت، گفت:  برگزاری  ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با رویکرد توسعه استاندارد سازی فرآیندها و ارتقا کیفیت تجهیزات و تعالی سازمان ها بر اساس مدل های تعالی مورد تأکید قرار گرفته است.

مهندس علوی افزود: افزایش آگاهی عمومی ‌نسبت به اهمیت کیفیت و ضرورت توجه بیش از پیش به آن در سطح جامعه و حرکت به سوی نظام مدیریت کیفیت جامع با در اختیار داشتن یک متدولوژی اجرایی علمی‌ از جمله اهداف جایزه  سرآمدی  و بهبود مستمر  است.

وی، نتایج استقرار مدل تعالی سازمانی را  منجر به ایجاد پروژه های بهبود شامل؛ استقرار سامانه هوشمند نشت یابی، رویکرد (BSC balance score card)، استقرار نظام جامع ارتباط و مدیریت مشتری (CRM)، توسعه نظام نگهداری و تعمیرات در  نرم افزار (TMMS (Total Management Maintenance System برای اولین بار در کشور عنوان کرد و گفت: بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر با راه اندازی سیستم فتوولتائیک، احداث تصفیه پساب و استفاده در فضای سبز شرکت، جاریسازی پروژه آبیاری فضای سبز به روش قطره‌ای در ادارات، پیاده سازی نرم افزار AVL، تهیه آرشیو الکترونیک و راه اندازی دفاتر پیشخوان برخی از مهمترین اقدامات کلیدی مستقر در این شرکت می باشد.

لازم به ذکر است این جایزه  امکان شناسایی دستاوردهای موفق سازمان‌ها در زمینه بهبود کیفیت و معرفی آنها را به دیگر سازمان‌ها به منظور الگوبرداری فراهم و در سازمان‌ها برای بهبود دائمی‌ کیفیت، انگیزه ایجاد می‎‌کند. ضمن اینکه بر اساس ارزیابی انجام شده از پیاده سازی مدل در تمامی ارکان سازمان اطمینان حاصل شده و یکپارچگی رفتار سازمان با ذینفعان ایجاد می شود.

گفتنی است سال 1396 نیز براساس توافق وزارت نفت، با دبیر خانه جایزه ملی کیفیت ایران، نخستین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت، همزمان با سیزدهمین دوره ارزیابی جایزه ملی کیفیت، با حضور ۱۶ شرکت از مجموعه  وزارت نفت  برگزار شد که پس از انجام فرآیند ارزیابی، تنها ۵ شرکت موفق به اخذ گواهینامه و تندیس گردیدند که در این  میان  شرکت گاز استان اصفهان   به عنوان تنها شرکت دولتی است که برای نخستین بار در سطح  وزارت نفت و همچنین در سطح کشور موفق به کسب تندیس برنزین این جایزه شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه