English

استاد حوزه و دانشگاه:

به سبک زندگی اسلامی برگردید

استاد حوزه و دانشگاه در جمع زوج های جوان حاضر در دارالقرآن اهلبیت (ع)خمینی شهر به خانواده ها توصیه کرد: به سبک زندگی اسلامی برگردید.

به سبک زندگی اسلامی برگردید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جمال جمالی نژاد در برنامه جشن پیوندآسمانی حضرت زهرا و امیرالمومنین (ع) که در دارالقرآن اهلبیت (ع)خمینی شهر ویژه زوج های جوان برگزار شد ضمن تبریک این ایام اظهار کرد:آگاهی بخشی به جوان ها بسیار اهمیت دارد و مراکز قرآنی نقش مهمی در این آگاهی بخشی دارند.

وی با بیان اینکه فروپاشی خانواده ها از اهداف تهاجم فرهنگی است، افزود: زوج های جوان در شرایط بحرانی جامعه باید ساده زیستی اهلبیت (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

این سخنران کشوری با توضیح این مطلب که زوج های جوان با دستور  روش های قرآنی موفق می شوند ادامه داد: التزام به مسائل دینی و اخلاقی زندگی ها را استحکام می بخشد.

جمالی نژاد به جوانان توصیه کرد: زندگی را سخت نگیرید ، زندگی داشتن یک یار کنار انسان بودن است ، جوانان  شرایط زندگی را درک کنند و ارتباط خود را  با ولایت و قرآن پررنگ تر کنند.

استاد دانشگاه به خانواده ها توصیه کرد: به سبک زندگی اسلامی برگردید سبک زندگی اهلبیت(ع)برای همه  دوران ها تجویز شده است و مخصوص زمان و مکام خاصی نیست .

این استاد دانشگاه در پایان از مسئولان دارالقرآن اهلبیت(ع) جهت اجرای اینگونه برنامه ها که برای جوان ها لازم وضروری است تشکر وقدردانی کرد.

دارالقرآن اهلبیت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه