English

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خبر داد:

کشف ۱۳۴دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان مبارکه / دستگیری ۳ متهم

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف 134 دستگاه ماینر قاچاق و دستگیری 3 متهم توسط نیروی انتظامی در شهرستان مبارکه خبر داد.

کشف 134دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان مبارکه / دستگیری 3 متهم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ رضا محمدی اظهار داشت: 134 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 14 میلیارد ریال در شهرستان مبارکه کشف و توقیف شد.

وی افزود: اخیرا تعدادی افراد سودجو با برنامه ریزی هدفمند، اقدام به ورود غیرقانونی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کنند که ماموران انتظامی شهرستان مبارکه با انجام یک سری اقدامات تخصصی مطلع شدند افرادی در 3 محل جداگانه تعدادی از این دستگاه ها را راه اندازی کرده و به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران انتظامی و ماموران اداره صمت و اداره برق از این 3 محل بازدید کردند که به صورت جداگانه 34 ، 29 و 71 دستگاه ماینر خارجی کشف شد.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: ارزش دستگاه های ارز دیجیتال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 14 میلیارد ریال اعلام شده و 3 متهم نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که به هر نوع زمینه رکود اقتصادی و بی نظمی اقتصادی را در کشور فراهم کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و در این راه نیازمند مشارکت و همکاری مردمی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه