English

نماینده منتخب مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم:

روح امید باید در بین صنعتگران کشور زنده شود

نماینده منتخب مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم گفت: روح امید باید در صنعتگران کشور جهت رونق تولید زنده شود.

روح امید باید در بین صنعتگران کشور زنده شود

به گزارشخبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی در بازدید از شرکت کیمیا رشد سپاهان شهرک صنعتی بزرگ اصفهان بیان داشت: پیگیری مشکلات شرکت ها وکارخانجات تولیدی بر عهده نمایندگان مجلس است.

وی با بیان اینکه در حال حاَضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم شرایط با دوران قبل  از جنگ بسیار متفاوت است و بر عهده نهادهای دولتی است که شرایط صلح اجرا شود.

این استاد حوزه در بازدید از کارخانه کیمیا رشد سپاهان که در سه خط تولید مکمل دام فعالیت دارد و قصد اضافه کردن دو خط تولید دیگر دارد توسط ارگان مربوطه پلمب گردیده و نهادها و اداراتی که باعث پلمب این خطوط شده اند انرژی و انگیزه کار را  از مهندسان این کارخانه می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی توضیح داد: متاسفانه بعضی مجریان قانون هیچ آگاهی از مبانی قانونی ندارند وسهولت در کارها برای آنان معنایی ندارداگر چه که  برخی از قوانین کشور دگم و گیج کننده است و روندهای اداری پیچیده باعث کندی کار در بحث تولید می شود.

نماینده منتخب مردم خمینی شهر تاکید کرد: روح امید باید در مهندسان و صنعت‏گران کشور جهت رونق و جهش تولید   زنده شود و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این مسیر را برای تولیدکنندگان کشور هموار کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی