English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۳۰ زمین خوار در اصفهان / رفع تصرف ۶۶ میلیاردی منابع طبیعی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 30 زمین خوار و رفع تصرف 66 میلیاردی منابع طبیعی با اشرافیت اطلاعاتی و اقدام هوشمندانه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان خبر داد.

دستگیری 30 زمین خوار در اصفهان / رفع تصرف 66 میلیاردی منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان 30 ز مین خوار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی اظهار داشت: ارزش زمین های رفع تصرف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه 66 میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت دقیق اطلاعاتی خود و اقدامات هوشمندانه موفق شدند 579 هزار و 473 متر زمین مربوط به منابع طبیعی که به تصرف افراد زمین خوار در آمده بود را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه متهمان با دیوار کشی، ساخت و ساز و تغییر کاربری زمین های مربوط به منابع طبیعی را به صورت غیر قانونی تصرف کرده بودند، اظهار داشت: کارآگاهان پس از تشکیل پرونده برای این افراد با پیگیری های ویژه و اخذ مجوز از مقام قضائی نسبت به دستگیری آنان اقدام و زمین های تصرف شده را به منابع طبیعی بازگرداندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، عدم نظارت دقیق، عدم علامت گذاری و مشخص نبودن زمین های مربوط به منابع طبیعی را از جمله مشکلات این بخش عنوان کرد و اظهار داشت: با این وجود پلیس با اشرافیت کامل خود جرایم این حوزه را دنبال و با متخلفان برخورد قانونی می کند و در همین راستا نیز همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مجموعه پلیس استان با دستگاه های دولتی برقرار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی