English

با حضور استاندار و مدیران استان اصفهان؛

اولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت در اصفهان برگزار شد ‌

با حضور استاندارو مدیران استان اصفهان اولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت در اصفهان برگزار شد.

اولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت در اصفهان برگزار شد ‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت و دومین همایش دوچرخه‌سواری مدیران ارشد استان امروز با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

استاندار اصفهان در همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت بیان داشت: یاد و نام تمامی فجرآفرینان را گرامی داشته و امیدوارم همگی پیرو خوبی برای امام راحل(ره) باشیم‌.

عباس رضایی گفت: امروز قصد داریم  تا با یکدیگر میثاق و پیمان ببندیم تا از امروز ورزش را در برنامه زندگی خود نهادینه کنیم و برای سلامت خود اهمیت  قائل شویم.

وی افزود: برای عملی کردن این این حرکت و شعار باید مبدا حرکت بود و آن  را به اطرافیان خود نیز تعمیم دهید و از کارهای نمادین دوری کنید.

مقام ارشد استان اظهار کرد: این دورهمی بهانه‌ای برای همدلی با نظام و دولت و همچنین در راستای حضور پرشور همگی ما در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن بود.

استاندار اصفهان ادامه داد: در راستای تقدیر از کارمندان نمونه نیز برنامه هایی خواهیم داشت و در سال آینده در روز کارمند از کارمندان نمونه در حوزه ورزش تقدیر به عمل خواهد آمد.

در ادامه دبیر همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت نیز گفت: در پی اجرای منویات نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان مبنی بر لزوم پیگیری اجرای مصوبه هیات وزیران در حوزه ورزش کارمندان ، کمیته ورزش نهادها و سازمان های هیات ورزش های همگانی استان اصفهان اولین همایش اجرای مصوبه تعمیم و توسعه ورزش کارمندان در اصفهان برگزار شد.

ابراهیم غیاثی با اشاره به لزوم فعالیت منسجم همه ارگان ها در جهت توسعه ورزش کارمندان اظهار داشت:  با توجه به اینکه ورزش می تواند باعث ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری کارکنان شود به نظر می رسد هرگونه سرمایه گذاری در امر ورزش در سازمانها و شرکتها، حاصلی مثبت در جهت افزایش سود آنها خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم برگزاری اولین همایش تعمیم و توسعه ورزش کارمندان در اصفهان بتواند سیاست های مدون و راهبردی رسیدن به افق های روشن ورزش کارمندان را پایه ریزی کند و مدیران ارشد استان نگرش جدیدی در رابطه با ورزش کارکنان خود را در پیش بگیرند.

به گزارش موج؛ در نخستین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت در اصفهان از میثاق‌نامه مدیران ارشد استان اصفهان در خصوص تعمیم و توسعه ورزش کارکنان ادارات دولتی، نهادها و سازمان‌ها، نخستین درگاه رسمی اطلاع‌رسانی ورزش ادارات دولتی، سازمان‌ها و نهادها و رونمایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه