English

جمشید شیروانی خواستار شد:

بهبود وضعیت دادگستری شهرستان خمینی شهر

رییس دادگستری شهرستان خمینی شهر بهبود وضع زندانها و کمبود نیروی دستگاه قضا و پاکسازی برخی محله ها را از حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری خواستارشد.

 بهبود وضعیت دادگستری شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جمشید شیروانی در جلسه شورای اداری خمینی شهر گفت: شهرستان خمینی شهر با مساحت 157متر مکعب دومین شهر متراکم کشور است.

وی توضیح داد: خمینی شهر دارای  6 شعبه اداری و4 دادگاه های کیفری است  و ورودی پرونده ها17 هزار فقره است ودر شورای حل اختلاف 8 هزار پرونده وجود دارد.

شیروانی با اشاره به اینکه در این شهرستان یک زندان با جمعیت 370 زندانی وجود دارد، افزود:  170 نفر از این زندانیان دارای رای باز هستند، همچنین دادسرای این شهرستان دارای هفت شعبه نیابت، کیفری و اظهار نظر است و یک دادگاه انقلاب و پنج شعبه حقوقی و دو شعبه خانواده دارد.

وی در بحث نیرو در شعب دادیاری و دستگاه قضا و نیروی انتظامی به کمبود نیرو اشاره کرد و خواستار افزایش نیرو گردید .

رییس دادگستری شهرستان خمینی شهر هشدار داد: در یکی از محله های خمینی شهر مردم از نظر اعتیاد و مواد مخدر با خطرات جدی مواجهند و باید راه حل اساسی برای این منطقه در پیش گرفت.

شیروانی با تاکید بر اینکه در این شهرستان با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم، گفت: در بخش‌هایی حتی نیروی لازم را نداریم، قاضی اجرای احکام نداریم و سرپرستی ما همکار قضایی ندارد و حتی ناظر زندان نداریم که همه این موضوعات از عوامل طولانی شدن  دادرسی و نوبت های رسیدگی حتی یکساله را موجب شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه