English

رئیس کنگره دندانپزشکی نقش‌جهان:

دندانپزشکان ایرانی جزء چند کشور اول جهان هستند

رئیس کنگره دندانپزشکی نقش‌جهان گفت: دندنپزشکان ایرانی به‌خاطر توانایی و کیفیت کارشان جزء چند کشور اول جهان هستند.

دندانپزشکان ایرانی جزء چند کشور اول جهان هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کورش رحیمی در نشست خبری دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: فارغ‌التحصیلان دندانپزشکی ایران حتی در آمریکا که مهد دندانپزشکی دنیا است نیز حرف برای گفتن دارند.

وی افزود: دوره‌های ترمیمی و زیبایی در ایران بسیار ارزان تر برگزار می‌شود درحالی که در آمریکا ۲۰ هزار دلار برای آموزش ایمپلنت از متقاضیان دریافت می‌شود.

رئیس دومین کنگره دندانپزشکی نقش‌جهان اظهار داشت: در دومین کنگره نقش جهان جدیدترین دستاوردهای علمی دندانپزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، لیزر، ایمپلنت مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان نیز در این نشست خبری گفت: کنگره نقش جهان در سالن اصلی و سه تالار جانبی هتل عباسی با 20  کارگاه مرتبط با دندانپزشکی در این کنگره برگزار می‌شود.

هادی سلیمی بیان داشت: از ۱۸۰ مقاله ارسال شده به کنگره نقش جهان  ۷۰ مقاله برگزیده شده است.

وی افزود: در کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این کنگره جدیدترین دسناوردهای علمی در زمینه به‌کارگیری لیزر، ایمپلنت، مدیریت مطب و دندانپزشکی دیجیتال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر علمی دومین کنگره علمی نقش جهان در ادامه گفت: در دومین کنگره علمی نقش جهان پنل‌های پرسش و پاسخ باحضور اساتید برتر کشور برگزار می شود.

میثم مهابادی بیان داشت: همچنین درحاشیه این کنگره ۶۰۰ متر فضای نمایشگاهی، آخرین تجهیزات دندانپزشکی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به محورهای دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان افزود: دندانپزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، نقش لیزر در درمان های روزمره دندانپزشکی، راهکارها و روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت، راهکارها و روش‌های جدید در مواد دندانی از محورهای دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان است.

گفتنی است؛ دومین کنگره دندانپزشکی از ۳۰ مرداد تا اول شهریور ماه با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در حوزه دندانپزشکی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه