English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 10هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون بنز و دستگیری 2 قاچاقچی سوخت در اصفهان خبر داد.

کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: ماموران در پی گشت زنی های هدفمند خود در محور نیک آباد" به اژیه  10 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک  دستگاه کامیون بنز که در یک معدن شن متروکه در حال سوختگیری بو د را کشف و توقیف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: رئیس و تیم زبده ای از کارکنان آن یگان طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و 2 قاچاقچی که در حال سوختگیری از مخزنی بزرگ به مخزن جاساز شده داخل اتاق عقب کامیون بنز بودند ، دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده مقدار 10 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه