English

شهردار منظریه:

۵هزار متر مربع از معابر شهر منظریه آسفالت ریزی شد

شهردار منظریه گفت: از ابتدای امسال تا کنون 5هزار متر مربع از معابر اصلی شهر منظریه زیرسازی و آسفالت ریزی شد.

5هزار متر مربع از معابر شهر منظریه آسفالت ریزی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید علی مرتضوی گفت: در ادامه آسفالت ریزی بلوار شهرداری شهر منظریه و خیابان شرکت گاز 5هزار متر مربع از این خیابان آسفالت ریزی شد.

وی تصریح کرد: برای آسفالت ریزی این معابر اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان هزینه شده است.

مرتضوی افزود: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ ها محسوب می‌ شود، عملیات  آسفالت ریزی این قسمت از شهر به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و مناسب سازی محیط شهری انجام شد.

شهردار منظریه گفت: همدلی و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های عمران شهری، بی شک می تواند یاری رسان ما در انجام امور مربوطه باشد.

آسفالت ریزی 10هزار متر مربع از معابر شهر منظریه 

شهردار منظریه گفت: در راستای بهبود عبور و مرور و رفاه حال شهروندان ،امسال 10 هزارمترمربع از معابر خاکی شهر منظریه آسفالت ریزی می شود.

سید علی مرتضوی تصریح کرد: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ ها محسوب می‌ شود، عملیات  آسفالت ریزی  معابر ۶ محله اسفه سالار،حکیم قشقایی،خسرو آباد،بابوکان،عمرو آباد و وصف به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و مناسب سازی محیط شهری، انجام شد.

مرتضوی افزود: اعتبارمورد نیاز برای این پروژه بالغ بر 4میلیارد و 500میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات شهرداری تامین می شود.

وی افزود:با این اجرای این پروژه کل معابر خاکی شهر منظریه به زیر پوشش آسفالت خواهد رفت و دیگر معبر خاکی در این شهر وجود نخواهد داشت.

شهردار منظریه گفت: مدیریت شهری با هدف ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان ، همواره بر آن است تا مشکلات معابر و فضاهای شهری را برطرف کرده و قابلیت استفاده راحت تری را از این فضاها برای مردم فراهم سازد.

مرتضوی تصریح کرد: مشکلات آسفالت برخی از معابر درسطح شهر اجتناب ناپذیر است که باید با تلاش و برنامه ریزی صحیح ، این مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: همدلی و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های عمران شهری ، بی شک می تواند یاری رسان ما در انجام امور مربوطه باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی