English

رییس هیئت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه خواستار شد:

تامین بودجه ۶ میلیارد تومانی برای سال۹۸ توسط خیرین/ پوشش ۵۰۰ نخبه در موسسه شجره طیبه

رییس هیئت مدیره موسسه خیریه شجره طیبه گفت: برای پوشش 500 نخبه در موسسه شجره طیبه تامین بودجه 6 میلیارد تومانی برای سال98 توسط خیرین را خواستار شد.

تامین بودجه 6 میلیارد تومانی برای سال98 توسط خیرین/  پوشش 500 نخبه در موسسه شجره طیبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسین سیستانی مشاور استاندار در جلسه هم اندیشی هیئت امنایء موسسه خیریه شجره طیبه هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی و هم فکری و استفاده از نقطه نظرات حضار در جهت رشد و تعالی موسسه عنوان کرد.

رضایی استاندار اصفهان و عضو هیئت امناء خیریه شجره طیبه نیز با اشاره به مشکلات دانشجوها و نیاز های آنها برای تحصیلاتشان بویژه در انجام پروژه های تحقیقاتی گفت: امیدوارم موسسه خیریه شجره طیبه به گونه ای  برنامه ریزی و حرکت کند که نیاز این نخبگان را پوشش دهد.

همچنین محمد حسین رضایی مشاور رییس جمهور  و رییس اسبق سازمان حج و زیارت کشور در امور نماز در ادامه این نشست برای رسیدگی به تحصیل افراد مستعد علمی ارتقا کار خیریه را خواستار شد.

حقوق دان و مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه در ادامه  با ارائه گزارش عملکرد سال 97 موسسه گفت: تعداد خیرین موسسه خیریه شجره طیبه  از 65 نفر به بیش از 100 نفر از شروع کار در سال 79 با شروع از مبلغ یک میلیون ریال تا به امروز به مبلغ بیش از ده میلیارد ریال افزایش داشته است.

محمد رضا یزدان پناه بیان داشت: تفاهم نامه های متعددی با کمیته امداد،آموزش ورورش و سایر خیریه ها منعقد شده است.

موسسه شجره طیبه

علیرضا نصر اصفهانی نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به اهمیت کار خیریه شجره طیبه و تقدیر از زحمات دست اندر کاران آن از هیئت امنا خواستند ارتباط بیشتری در حوزه اجرا با هیئت مدیره موسسه داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیر دفتر استانداراصفهان به برنامه ریزی برای درآمد پایدار برای این خیریه اشاره کرد و افزود: برای  این امر استفاده از افرادی که توان سرمایه گذاری دارند باید مورد توجه قرار گیرد.

سعید صادقی  اظهار داشت: باید با ایجاد موسسات آموزشی غیر انتفاعی درآمدی پایدار برای موسسه خیریه شجره طیبه  اختصاص داد.

به گزارش موج، جلسه هیئت امنای موسسه خیریه شجره طیبه در هتل خواجوی اصفهان برگزار و به منظور برگزاری هرچه بهتر همایشی در  تاریخ 4 اسفند ماه  در سالن نگین سپاهان شهربرگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه