English

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)؛

برگزاری جشن میلاد پیام رسان عاشورا در ۴۰ امامزاده شاخص استان اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) جشن میلاد پیام رسان عاشورا در 40 امامزاده شاخص استان برگزار می شود.

برگزاری جشن میلاد پیام رسان عاشورا در 40 امامزاده شاخص استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی اله روان اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) جشن میلاد این بانوی بزرگوار به صورت ویژه در جوار حرم مطهر 40 امامزاده شاخص استان اصفهان برگزار می شود.

وی افزود:در جهت تببین شخصیت والای حضرت زینب کبری(س) و با هدف ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) جشن میلاد این بانوی بزرگوار کلیه بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان استان آذین بندی می شوند و با برگزاری ویژه برنامه هایی میزبان عاشقان اهل بیت(ع) هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) برنامه هایی به همراه سخنرانی، مداحی، برپایی خیمه های معرفت، پاسخگویی به مسائل شرعی با همکاری مبلغان بومی و اعزامی به صورت ویژه در جوار حرم مطهر 40 امامزاده شاخص استان  اصفهان برگزار می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی