سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌‌های فیبرنوری شهر اصفهان به امضا رسید

تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌‌های فیبرنوری شهر اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شد.

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت شبکه فیبرنوری اصفهان با مشارکت شهرداری اصفهان و اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، سازمان نظام صنفی رایانه استان اصفهان، شرکت مخابرات استان اصفهان و اداره‌ کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی منعقد و با حضور دکتر محمد واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان به امضا رسید. همچنین در مراسم امضای تفاهم‌نامه زیرساخت‌های شبکه فیبرنوری اصفهان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور، استاندار اصفهان، مدیرعامل همراه اول، مدیرعامل ایرانسل، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان و جمع کثیری از مدیران و مسئولان ملی و استانی نیز حضور داشتند. گفتنی است که این تفاهم‌نامه در آینده‌ای نزدیک به قرارداد بین شهرداری و بخش خصوصی برای اجرا منتهی خواهد شد. رسول سرائیان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاحیه پروژ‌ه‌های ارتباطی و مخابراتی اظهار کرد: توسعه زیرساخت شبکه فیبر نوری شهر اصفهان نقطه عطفی در تاریخ شرکت مخابرات ایران در راستای گسترش شبکه ملی اطلاعات است که استان اصفهان آغازگر این مهم است. وی با بیان اینکه ساخت اصلی شبکه ملی اطلاعات پهنای باند و رساندن فیبر نوری به منازل و واحدهای تجاری از اولویت‌های شرکت مخابرات است، بیان کرد: استان اصفهان به عنوان پایلوت در این زمینه پیشگام است و امید است این توسعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سایر نقاط کشور به بهره‌بهرداری برسد. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اولویت نخست در کار مدیریت جدید، اجرای طرح شبکه ملی پهن باند کشور است، گفت: سرعت دسترسی به اینترنت به صورت میانگین به یک مگابایت بر ثانیه رسیده است. در حال حاضر شهرداری اصفهان دارای شبکه اختصاصی فیبر نوری است و به همین جهت توسعه این زیرساخت در سطح شهر اصفهان امکانی را فراهم می‌آورد که همه اپراتورها، بخش خصوصی و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز امکان بهره‌برداری از این شبکه را داشته باشند. توسعه شبکه فیبر نوری همکاری و هماهنگی لازم را بین شهرداری اصفهان و سایر متولیان عرصه ارتباطات فراهم می‌کند و با انعقاد این تفاهمنامه بسیاری از موازی‌کاری ادارات در حوزه ارتباطات از بین رفته و استفاده بهینه از منابع مطابق با قوانین و آئین نامه‌های جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر