English

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی:

۱۳ آبان ماه سند معتبری از روحیه استکبار ستیزی ملت غیور ایران است

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: ۱۳ آبان ماه سند معتبری از روحیه استکبار ستیزی ملت غیور ایران است.

 ۱۳ آبان ماه سند معتبری از روحیه استکبار ستیزی ملت غیور ایران است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک، افزود: ۱۳ آبان ماه یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها سند معتبری از روحیه استکبار ستیزی ملت غیور ایران زمین است.

وی گفت: این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است که در آن دستگیری و تبعید سلسه جنبان نهضت انقلاب اسلامی ایران در پی افشاگری و مخالفت با تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمن افتاد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: ملت هوشیار ایران اسلامی امسال نیز مانند سال‌های گذشته با اراده‌های پولادین و مصمم با گام هایی استوار و پابرجا به بلندای حقیقت با مشت‌های گره‌کرده فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان می‌رساند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با محکوم کردن جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، کرانه باختری، جنوب لبنان با ریختن بیش از ۲۵ هزار تن بمب بر سر مردم بی‌پناه غزه اظهار کرد: آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه که خود را مدعیان حقوق بشر و دموکراسی می‌دانند، از اسرائیل با این جنایت‌های وحشیانه حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: هنرمندان، نویسندگان، کاریکاتوریست‌ها و رسانه‌ها با تهیه برنامه‌های مفید تمام جنایت‌های شیاطین را به تصویر بکشند تا ماهیت پلید جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست بر همه عالم آشکارشود.

امام جمعه اراک با گرامیداشت یاد شهدای روز دانش آموز، شهید فهمیده، چهار هزار کودک شهید غزه، بیش از ۱۰ هزار شهید غزه، شهید عجمیان، آرمان علی وردی، ۲۱۸ شهید فراجا استان و همه شهدای کشورهای اسلامی ادامه داد: پیوند با شهدا پیوندی ناگسستنی است و خیر جامعه در حمایت از شهدا و همراهی با خانواده شهدا است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود در خصوص رشد اقتصادی بیان کرد: با توجه به بررسی‌ها و آمارهای موجود، رشد اقتصادی سالیان گذشته کشور چندان چشمگیر نبوده و در برنامه هفتم توسعه رشد اقتصادی هشت درصدی پیش بینی شده که این مسئله برای تحقق، نیازمند برنامه‌ریزی میان مدت برای سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی خارجی و داخلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: تقویت وحدت ملی، توازن‌های اجتماعی سیاسی و اقتصادی و نقش‌آفرینی آحاد مردم در اهداف برنامه هفتم باید به خوبی دیده شود و در این رهگذر توصیه‌های مقام معظم رهبری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه