English

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

رهایی گروگان با اقدامات عملیاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس فارس

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد هوایی و زمینی پلیس، گفت: در این خصوص گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، گروگان را به صورت صحیح و سالم رها کردند.

رهایی گروگان با اقدامات عملیاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام بخش حبیبی، اظهار داشت: حدود ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز پنجشنبه ۴ آبان ماه، سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که سه نفر مرد بوده و یک نفر از آن ها مسلح به سلاح کمری بوده است در بلوار چمران شیراز مقابل ساختمان دادسرای ناحیه ۲ به سمت ۲ نفر مرد دیگر تیراندازی کرده و ضمن گروگان گرفتن یک خانم متواری می شوند.

سردار حبیبی گفت: از همان لحظه وقوع این حادثه ، شناسایی و دستگیری گروگان گیران و قاتل مسلح و همدستانش به صورت ویژه در دستور کار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

گروگانگیری مسلحانه در شیراز یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

 

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با تلاش های صورت گرفته، اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و رصدهای پلیس به صورت گشت هوایی و زمینی، گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، خانم گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه گروگانگیران و قاتلان فراری شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد؛ تاکید کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه و برابر قانون برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه