English

دستور وزیر کشور برای پیگیری کمبود آب و فرونشست زمین در اصفهان

وزیر کشور درباره اقدامات انجام شده، مشکلات و نیازها و سرعت بخشی به ارتقای خدمت به مردم از جمله حوزه آب و فرونشست زمین دستورات لازم را صادر کرد.

دستور وزیر کشور برای پیگیری کمبود آب و فرونشست زمین در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد وحیدی در جلسه چهار ساعته با حضور معاونان وزارت‌خانه، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و معاونان وی از تلاش‌های استاندار، معاونان و مدیران استانداری برای پیشرفت روز افزون استان اصفهان تقدیر کرد.

وزیر کشور وضعیت تالاب گاوخونی را نگران‌کننده خواند و بر چاره‌جویی جهت تغییر وضعیت این تالاب، با توجه به وجود آب در بالادست‌ها تاکید کرد.

وزیر کشور در ادامه از کمبود آب و فرونشست زمین در اصفهان به عنوان نگرانی مهم یاد کرد و از معاونت عمرانی خواست با جدیت بیش از پیش، این مساله را تا حل مساله پیگیری کند.

وی همچنین دستوراتی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان به ویژه در فصول سرد سال، احیای بستر زاینده رود، تولید واکسن سالک، پرداخت خسارات حوادث طبیعی توسط مدیریت بحران، اجرای هرچه بهتر طرح تکام برای توسعه روستاها و نیروی انسانی استانداری، فرمانداری و بخشداری صادر کرد.

استانداراصفهان نیز در این جلسه  با یاد ۲۴ هزار شهید اصفهان که ۱۱ درصد کل شهدای کشور را تشکیل داده اند،گفت: استانی که دارای ۱۶ میراث ملموس، دو مورد میراث ناملموس، ۱۹۹ رشته صنایع دستی ثبت شده، ۱۵ شهر خواهر خوانده، یک هزار و ۶۹۸ اثر ثبت ملی شده و ۲۰ هزار اثر تاریخی است.

مرتضوی در ادامه گزارش خود به مشکلات هم پرداخت که فصل نخست آن، تامین آب و فرونشست زمین بود. آلودگی هوا، مسایل حمل و نقل عمومی، شبکه فاضلاب شهری، آسیب های اجتماعی، طرح تکام و توانمندسازی روستاها هم دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و درباره آن ها تبادل نظر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه