English

مدیرعامل آبفای استان عنوان کرد؛

تاکید ویژه معاون رئیس جمهور بر تسریع در اجرای تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب شهر قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور بر تسریع در اجرای تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب شهر قم تاکید کرد.

تاکید ویژه معاون رئیس جمهور بر تسریع در اجرای تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن بختیاری با اشاره به بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور و استاندار قم از اجرای پروژه بخشی از  خط انتقال فاضلاب پردیسان که با اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد ریال در حال اجرا است، گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این بازدید مطرح شد مشکلات و عقب ماندگی چندین ساله تأسیسات فاضلاب شهر قم بود.

وی وجود 240 کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب فرسوده در شهر و لزوم اصلاح آن، مشکلات تأمین اعتبار زیرساخت‌های آب و فاضلاب سایت‌های نهضت ملی مسکن و ضرورت تسریع در احداث خط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان را از دیگر موضوعاتی مطرح شده در این بازدید برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در این بازدید جنبه‌های مختلف مشکلات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم مقرر شد پیگیری تا حصول نتیجه برای عقد قرارداد با سرمایه‌گذار جهت انتقال و تصفیه فاضلاب خام پردیسان، و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل مبلغ اعتبار مصوب طرح فاضلاب شهر قم و همچنین تخصیص اعتبار مناسب برای طرح فاضلاب پردیسان از سازمان برنامه‌وبودجه کشور صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح فاضلاب پردیسان شامل 21 کیلومتر خط انتقال فاضلاب به قطر 1600 میلی‌متر و یک باب تصفیه‌خانه با ظرفیت 55 هزار مترمکعب در شبانه‌روز است که قرارداد اجرای 6 کیلومتر از این خط لوله منعقد شده و در حال اجراست.

مهندس بختیاری با بیان اینکه معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این بازدید بر ضرورت تسریع در اجرای تصفیه خانه و خط انتقال فاضلاب شهر قم تاکید کرد، در خصوص تخصیص به موقع اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به طرح فاضلاب قم هم قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه