English

افزایش ۴ درصدی توزیع مرسولات پستی در ایلام

مدیرکل پست استان ایلام گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۶۸۵ هزار مرسوله پستی در سطح استان توزیع شده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۴ درصدی توزیع مرسولات پستی در ایلام

صادق غلامی مدیرکل پست استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام گفت: پست استان ایلام در حوزه درآمد، طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۸ میلیارد و ۸۶۱ میلیون تومان درآمد داشته است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۵ میلیارد ۲۹۱ میلیون تومان بود.

وی با اشاره به رشد ۶۷ درصدی درآمد پست استان ایلام در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: این میانگین در سطح کشور ۶۰ درصد بوده است.

غلامی در ادامه اظهار کرد: سال گذشته رتبه پست استان ایلام از نظر درآمدی ۲۹ بوده که این رتبه در سال جاری با تلاش همکاران به ۹ ارتقا پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مرسولات پستی، طی ۶ ماهه نخست امسال، ۶۸۵ هزار مرسوله در سطح استان توزیع شده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

غلامی در ادامه به اقدامات اداره پست استان در حوزه اربعین اشاره کرد و گفت: طی ایام منتهی به اربعین، موکب اداره پست در پایانه مرزی مهران دایر بوده و بیش از ۶۰۰ شی گمشده از جمله گذرنامه، کارت شناسایی و... به زائران عودت داده شد.

مدیرکل اداره پست استان ایلام در پایان گفت: در این ایام، ۳۵ هزار گذرنامه در طول ۲ هفته بین متقاضیان توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه