English

همزمان با سفر رئیس جمهور‌ به استان فارس انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، از افتتاح و بهره برداری از ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در قطعات و شهرهای مختلف این استان خبر داد.

افتتاح و بهره برداری از ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مهرداد بذرپاش، عصر امروز ۲۱ مهرماه در مراسم افتتاح ۸.۵ کیلومتر از باند دوم محور جهرم ـ لارم با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال که همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس انجام شد، گفت: پروژه های متعددی در دور روز گذشته در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در استان فارس تقدیم به مردم شد.

وی از افتتاح و بهره برداری از ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در قطعات و شهرهای مختلف استان فارس خبر داد و افزود: تکمیل زنجیره های مسیرهای اصلی و فرعی کشور و استان فارس جزء برنامه های دولت است.

وزیر راه و شهرسازی، مسیر جهرم به بندرعباس را یکی از مسیر های مهم در کشور عنوان کرد و گفت: محور جهرم-لار- بندرعباس بخشی از زنجیره شمال به جنوب را تکمیل می کند و یکی از مسیرهای پرتردد در کشور است.

بذرپاش ادامه داد: خوشبختانه امروز ۲۹ کیلومتر از بزرگراه جهرم-لار- بندرعباس زیر بار ترافیک رفت و سایر قطعات باقی مانده در دستور قرار دارد و تا پایان دولت سایر قطعات به پایان می رسد.

وزیر راه و شهرسازی بر تسریع و تکمیل دوبانده سازی این محور تاکید کرد و بیان داشت: این محور، زنجیره اصلی شمال به جنوب کشور است و به توسعه اقتصادی شهرهای در مسیر و استان های فارس و هرمزگان کمک می کند.

وی در پایان با بیان اینکه مسیر جهرم به بندرعباس از محورهای اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است، اعلام کرد: یک بخشی از عقب ماندگی به دلیل مسائل و مشکلات تامین منابع مالی بود که خوشخبختانه از طریق ماده ۵۶ قانون الحاق از منابع بانکی حل شد و سایر قطعات این مسیر که در حال فعالیت هستند، سرعت می گیرد.

همچنین فرماندار ویژه جهرم در این جلسه ضمن خوش آمد به وزیر راه و شهرسازی، خواستار تسریع در دوبانده سازی این محور شد و گفت: با توجه به حوادث مکرر جاده ای در این محور، درخواست مردم این است که عملیات دوبانده سازی محور جهرم-لار-بندرعباس با سرعت بیشتری و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه