English

در آستانه سفر رئیس جمهور به فارس انجام می‌شود؛

آغاز واگذاری زمین‌های نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی مرکز استان

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اشاره به پیش‌رو بودن سفر رئیس جمهور به استان فارس گفت: همزمان با این سفر، فرایند واگذاری زمین در نخستین شهرک صنعتی غیردولتی شرکت توسعه صنایع و صادرات مرکز فارس در جوار این منطقه اقتصادی انجام می‌شود.

آغاز واگذاری زمین‌های نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی مرکز استان

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سعید مصفا با بیان اینکه بهره‌برداری و روند واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرک صنعتی از ۲۲ مهر ماه انجام خواهد شد ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های استاندار فارس گفت: بی شک این اقدام گامی بلند در راستای نیل به اهداف متعالی دولت مردمی و تحقق شعار سال در استان و شیراز است.

وی با اشاره به اینکه واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاران در حوزه های غذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی، کارگاهی و تجاری، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی، صنایع کوچک بدون آلودگی، صنایع برق و الکترونیک، سلولزی، نساجی، آرایشی بهداشتی، و خدماتی در این شهرک صنعتی از ۲۲ مهرماه انجام می شود، یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با دریافت جواز تأسیس از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان جهاد کشاورزی نسبت به انجام فرآیند درخواست وخرید زمین در این شهرک اقدام کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز همجواری با فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، مجاورت با دهکده لجستیک، ارتباط با جاده کمربندی جنوب شیراز و نیز جاده ترانزیتی شیراز به شهرهای اصفهان و کرمان و همچنین نزدیکی به دو بندر بزرگ تجاری (بندرعباس و بندربوشهر)، دسترسی به خط راه آهن سراسری آتی الاحداث را از دیگر مزیت‌های شهرک صنعتی غیر دولتی شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس اعلام کرد و گفت: این شهرک صنعتی به یکی از قطب‌های صنعتی استان تبدیل خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز افزود: واگذاری زمین در نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی در مرکز استان فارس و شیراز بخش قابل توجهی از نیاز سرمایه گذاران در شیراز و استان را پاسخ خواهد داد و فرآیند جذب سرمایه گذار و توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار شتاب می گیرد‪.

مصفا بیان کرد: متقاضیان، صنعتگران و سرمایه گذاران می‌توانند روند واگذاری زمین‌های مناسب مورد نظر را از طریق وب سایت منطقه ویژه اقتصادی شیراز www.seez.ir پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه