English

ورود دادستان اصفهان برای اصلاح و ترمیم آزادراه اصفهان-کاشان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور بررسی سهم کیفیت پوشش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان در تصادفات مسیر را صادر کرد.

ورود دادستان اصفهان برای اصلاح و ترمیم آزادراه اصفهان-کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدمحمد موسویان گفت: در پی افت کیفیت روکش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان به‌ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز که با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر، سبب بروز مشکلات و نارضایتی‌های مردمی شده، موضوع در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در گام اول نشستی با حضور مجری طرح‌های زیربنایی استان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، مدیرعامل شرکت مجری طرح و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان تشکیل و مقرر شد با توجه به در پیش بودن فصل سرما و با هدف کاهش خطرات و تلفات جاده‌ای ناشی از ناایمن بودن مسیر، شرکت سرمایه‌گذار هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم روکش آسفالت به‌ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز با رعایت اولویت خرابی جاده، اقدام کند.

این مقام مسئول افزود: در ادامه پیگیری‌ها روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن حضور در محل آزادراه از نزدیک بر روند ترمیم پوشش آسفالت مسیر نظارت کرد.

موسویان گفت: ترمیم بخش‌های فاقد کیفیت و حادثه ساز به تشخیص پلیس راهور در اولین فرصت، تعیین سهم تقصیر شرکت متولی آزادراه در تصادفات توسط پلیس راهور و نظارت دقیق دادستان‌های عمومی و انقلاب کاشان و نطنز از مواردی بود که در این بازدید موردتأکید قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد کمترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه