English

رییس پلیس راه خراسان رضوی:

هشدار به رانندگان/ ترافیک سنگین در جاده های منتهی به مشهد

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: تردد کامیونها و تریلر به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا پایان روز شنبه ٢۵ شهریور در تمام جاده های استان ممنوع است.

هشدار به رانندگان/ ترافیک سنگین در جاده های منتهی به مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش مست؛ رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: ترافیک در ورودیها و برخی خروجی‌های مشهد نیمه‌سنگین و پرحجم است.

سرهنگ میش مست همچنین در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: هم اینک ترافیک در مسیر رفت و برگشت آزاد راه شهید شوشتری، مسیر چناران به مشهد و مسیر غرب نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تاکید کرد: زائران پیاده در مسیر ابرش، فرهادگرد فریمان، مزداوند سرخس، گوجگی کلات، پیچ ساغروان و مسیر ملک آباد به سمت مشهد درحرکت هستند و ممنوعیت تردد خودرو در مسیر مشهد- ملک آباد ممنوع است.

وی با اشاره به ترافیک در راهها و محموله های خاص اعلام کرد: تردد کامیونها و تریلر به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا پایان روز شنبه ٢۵ شهریور در تمام جاده های استان ممنوع است.

سرهنگ میش مست در خاتمه ضمن اعلام تعداد ورودی ماشین های حمل و نقل عمومی تصریح کرد: همچنین تا دیشب ورود ٢ هزار دستگاه اتوبوس به مشهد ثبت شده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه