English

معاون استانداری فارس خبر داد؛

سرمایه گذاری شرکت سنگ کوارتز با اعتبار ۴۰ میلیون دلار سرمایه گذاری مستقیم و اشتغال ۵۰۰ نفر نیروی کار

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از سرمایه‌گذاری یک شرکت صنایع تبدیلی برای تولید و فرآوری سنگ تزیینی کوارتز، با اعتبار ۴۰ میلیون دلار در استان خبر داد.

سرمایه گذاری شرکت سنگ کوارتز با اعتبار ۴۰ میلیون دلار سرمایه گذاری مستقیم و اشتغال ۵۰۰ نفر نیروی کار

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از سرمایه‌گذاری یک شرکت صنایع تبدیلی برای تولید و فرآوری سنگ تزیینی کوارتز در استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به عدم وجود محصول مشابه از نظر کمی و کیفی در جنوب کشور و توانگری مالی مطلوب سرمایه گذار قرار است این طرح سرمایه گذاری طی برنامه زمان بندی در ۳ فاز اجرا شود که در فاز اول ظرفیت تعهد اشتغال بالغ بر ۱۰۰ نفر نیروی کار را پوشش می دهد و تا فاز نهایی سر جمع ۵۰۰ نیروی کار را تامین و به کار خواهد گرفت.

مهدی خادمی گفت: در ادامه فرآیندهای عملیاتی سرمایه گذاری در قرارگاه جهادی سرمایه گذاری و اشتغال کوثر یکی از پروژه هایی که به صورت ویژه دنبال شد ایجاد کارخانه سنگ کوارتز است. 

وی با تصریح اینکه در راستای جذب سرمایه گذاران، قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر از سه مسیر جذب سرمایه گذار از داخل استان، استان های همجوار و خارج از کشور اقدام و پیگیری می کنیم، اضافه کرد: سرمایه گذار توانگری از استان اصفهان برای این پروژه اعلام آمادگی کرد لذا به محض دریافت پیام ایشان جلسه اهلیت سنجی اولیه برگزار شد. 


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ادامه داد: پس از جمع بندی در مورد اهلیت سنجی در سلسه نشست های هفتگی قرارگاه با استاندار این طرح صنعتی به محضر ایشان ارایه شد و بهره بردار پروژه، طرح را تبیین و تشریح کرد که پس از تایید نهایی طرح توسط استاندار، مجددا جلسات تخصصی با سرمایه گذار تشکیل و ضمن بررسی شرایط و نحوه حوزه تولید ایشان در شکل جدید بررسی فنی قرارگاه جهادی کوثر با عنوان پنجره واحد رسالت که نیم نگاهی به رسالت دولت مردمی و انقلابی در خصوص انجام امور، پیگیری و مطالبه گری درخواست ها دارد را با حضور دستگاههای متولی و مطلع برگزار شد. 


خادمی تبیین کرد: این طرح بالغ بر ۴۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری مستقیم توسط سرمایه گذار با وجود استطاعت و تمکن مالی مطلوب بدون تسهیلات حمایتی دولت قصد سرمایه‌ گذاری دارند و ظرفیت عرصه طبیعی در اختیار ایشان در حدود ۵ هکتار زمین است که در حال برنامه ریزی و جانمایی هستیم تا بتوانیم مکان مناسب و زیرساخت مورد نظر جهت سرمایه‌گذاری امن و مطمئن به ایشان ، خدمت رسانی کنیم. 


لازم به ذکر است سنگ کوارتز از نمونه سنگ های زینتی است که در فرآیندی از مواد معدنی طبیعی سنگی تهیه می شود که در ساخت و سازها به خصوص در مراکز پزشکی و سلامت ابنیه و حوزه های مرتبط با تزیینات ساختمانی از این سنگ استفاده می شود. این سرمایه‌گذار در بخش سنگ های زینتی در استان های مختلف در حال فعالیت است و محصولاتی را با نگاه صادرات محور تولید می کند و تصمیم دارد در کنار این طرح تولید سنگ شیشه که یک تکنولوژی کاملا جدید و مدرن است و در کشور به ندرت در بخش تولید و محصول داخلی وجود دارد، زمینه سرمایه گذاری این طرح نیز اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه