English

مدیرعامل نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد:

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد افتتاح شد+تصاویر

مدیرعامل نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد بیان کرد: در بیست‌وسومین‌ نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد، ۲۰ شرکت خودروساز مشارکت دارند که چهار شرکت از خراسان رضوی و ۱۶ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز و کرمان است.

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد افتتاح شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید صیفی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد در خبری اعلام کرد: ۲۰ شرکت خودروساز داخلی، محصولات خود را در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد به نمایش گذاشتند.

صیفی در ادامه متذکر شد: بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم در محل نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد اضافه کرد: در بیست‌وسومین‌ نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد، ۲۰ شرکت خودروساز مشارکت دارند که چهار شرکت از خراسان رضوی و ۱۶ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز و کرمان است.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های طول سال است. هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های صنعت خودرو کشور، رونمایی از محصولات جدید، آشنایی با فناوری‌های حوزه خودرو و همچنین ایجاد اشتغال و رونق تولید است.

صیفی اضافه کرد: حوزه خودرو از حوزه‌‌هایی است که اشتغال زیادی را در کشور ایجاد کرده است و در بیست‌وسومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد برنامه‌های جانبی، نشست‌های تخصصی و تست درایو نیز برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد افزود: مساحت کل واگذار شده به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ۲۰ هزار مترمربع است و این میزان از فضا شامل سالن‌های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای بازخواهد بود.

صیفی در خاتمه سخنان  خود یادآور شد:این نمایشگاه از  ۹ تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت‌‌  ۱۷ تا ۲۲ پذیرای عموم مردم خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد

نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد

نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه