English

ثبت رکورد جدید تولید برق در بزرگترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور

مدیرعامل نیروگاه بخار بندرعباس از ثبت رکورد جدید تولید برق در این نیروگاه، همزمان با اوج بار مصرف در پیک تابستان خبر داد.

ثبت رکورد جدید تولید برق در بزرگترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اظهار داشت: این نیروگاه در تابستان امسال با تولید ۱۰۵۰ مگاوات‌ساعت انرژی توانسته است پس از طی چند سال رکورد جدیدی در زمینه تولید برق به ثبت برساند.

وی با بیان اینکه این نیروگاه در پیک تابستان امسال بالغ بر 1050 مگاوات تولید داشته افزود: این میزان انرژی تولیدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 22 درصد رشد داشته و هم اکنون تولید این نیروگاه بطور متوسط روزانه به 24 هزار مگاوات‌ساعت رسیده و به میزان ۳۶درصد از مصرف برق استان هرمزگان را تولید کند.

محمودی با اشاره به اینکه این مجموعه به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور در حال فعالیت است، اضافه کرد: نیروگاه بندرعباس در تابستان امسال توانسته با انجام به موقع و با کیفیت برنامه‌های تعمیراتی و افزایش توان عملی در کنار کاهش ضریب خروج اضطراری واحدها، رکورد جدیدی در زمینه تولید برق به ثبت برساند.

محمودی باتوجه به افزایش ۲۰ درصدی تولید برق در ماههای تیر و مرداد، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون دو میلیون و ۵۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی در این نیروگاه تولید شده و ضریب خروج اضطراری واحدها کاهش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد. 

محمودی ابراز امیدواری کرد: با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی متخصصان این نیروگاه و اتکا به خودباوری، روند حداکثری تولید برق، ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل نیروگاه بخار بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به سراسری بودن شبکه برق کشور، به‌طور قطع مدیریت مصرف از سوی مشترکین، سبب آرامش خاطر تمام هموطنان به ویژه ساکنین استان‌های گرمسیر جنوبی کشور خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه