English

نماینده مجلس:

وزیر اقتصاد شدیدا گلایه دارم/افزایش سهمیه تسهیلات برای خبرنگاران گیلان

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به اینکه از وزیر اقتصاد شدیدا گلایه دارم، گفت: باید اقتصاد را به آرامش برسانیم

وزیر اقتصاد شدیدا گلایه دارم/افزایش سهمیه تسهیلات برای خبرنگاران گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، در مراسم تجلیل از خبرنگاران در تالار آبشار گلسار رشت با قدردانی از ابراز همدردی اصحاب رسانه پیرامون درگذشت مادرش اظهار کرد: همواره تلاش کرده‌ام که با اصحاب رسانه ارتباط صمیمی و تنگاتنگی داشته باشم و حتی با تمامی تالماتی که به واسطه فوت مادرم داشتم حاضر به لغو این مراسم نشدم. 

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان و ایثارگران به گردن همه ما حق دارند و باید برای ماندگاری نام و یاد این عزیزان تلاش کرد. 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به پرداخت تسهیلات به خبرنگاران اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان را به منظور افزایش سهمیه تسهیلات برای خبرنگاران گیلان به کار گرفتیم و خوشبختانه تاکنون چندین مرحله وام نیز پرداخت شده است. 

دلخوش با اشاره به رشد اقتصادی کشور بیان کرد: به رئیس جمهور احترام می‌گذارم و معتقدم در بین هفت نماینده این جایگاه بهترین بوده اما متاسفانه کابینه قوی ندارد. 

وی با اشاره به بحران آب در کشور افزود: هفته گذشته در یکی از نطق‌ها اعلام کردم در صورت عدم رفع برخی از مشکلات استعفا می‌دهیم و وقتی چهار مرحله مردم صومعه سرا به بنده رای اعتماد داده‌اند، نشانه عملکرد بنده است و اینکه برخی از لجن‌پراکنی‌های وابسته به کشورهای بیگانه نوشته‌اند که موقع انتخابات نطق می‌کنم نیز اهمیتی ندارد و عملکرد من مشخص است. 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه در حوزه چای و برنج کشاورزان ضرر می‌کند، گفت: برخی از شالیکاران برنج‌های متعلق به چند سال اخیرشان کاملا کرم زده و نابود شده است و باید دولت در این باره ورود کند. 

وی با اشاره به اینکه هر یک کیلو برنج برای کشاورز ۶۵ هزار تومان هزینه به همراه دارد، افزود: وقتی اعلام کردیم که جلوی واردات برنج گرفته نشود استعفا می‌دهیم، با ورود رئیس مجلس شورای اسلامی جلوی واردات برنج گرفته شد. 

دلخوش با تاکید به اینکه با کسی رودربایستی نداریم، بیان کرد: رئیس جمهور فردی خوب است اما باید کابینه‌اش را به گونه‌ای هدایت کند که بتوانند مشکلات را برطرف کنند و تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد. 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از بیست مرحله پیرامون طرح جدید نان اعتراض کرده‌ام، افزود: به رئیس جمهور اعلام کردم که طرح آرد و نان با شکست مواجه می‌شود و هر کسی نظر غیر این دارد حاضر به صحبت با وی هستم. 

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به اینکه از وزیر اقتصاد شدیدا گلایه دارم، بیان کرد: وقتی برای دستفروشان حتی به واسطه استفاده از کارتخوان مالیات در نظر گرفته شده است، واقعا چه کار باید کرد؟ 

دلخوش با تاکید به اینکه باید اقتصاد را به آرامش برسانیم، تصریح کرد: در بحث آب، اگر امروز از آب‌های مرزی ما به درستی دفاع نشود طی ۱۰ سال آینده با بحران آب مواجه می‌شویم و اینکه یک وزیر یا نماینده نتواند حقش را بگیرد در واقع بی‌عرضه است و معتقدم دولت باید تیم اقتصادی‌اش را قوی‌تر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه