English

روابط‌عمومی های استان یزد حداکثر همکاری را در موضوع انتخابات داشته باشند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد تاکید کرد: از توان حداکثری روابط عمومی های استان در حوزه اطلاع رسانی استفاده شود.

روابط‌عمومی های استان یزد حداکثر همکاری را در موضوع انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شورای اطلاع رسانی پیش ثبت نام انتخابات  مجلس شورای اسلامی به ریاست مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان با حضور اعضاء برگزار شد.

 عزیزی در این جلسه با اشاره به تغییر قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: براساس قانون جدید شروع انتخابات رسما از 15 مرداد ماه با دستور وزیر کشور آغاز شده و نامزدها باید از 16 الی 22 این ماه با مراجعه به وبگاه با پیش ثبت نام کاندیداها آغاز می شود. 

وی تاکید کرد: اطلاعات افراد در این مرحله کاملا محرمانه بوده و حتی استان ها نیز بدان دسترسی ندارند. 

معاون استاندار در ادامه با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات مستمر شورای اطلاع رسانی تصریح کرد: دولت سیزدهم ثابت کرده به حوزه اطلاع رسانی اعتقاد داشته و علاقه مند است و بر همین اساس بارها به مدیران در استان درخصوص اهتمام لازم در این زمینه تاکید داشتیم و تقویت این حوزه دردستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر این نکته که  جلسات شورای اطلاع رسانی باید جلسات  تعیین راهبردها در زمینه اطلاع رسانی در موضوعات مختلف باشد گفت: محتوا محوری برای اطلاع رسانی برنامه های استان به ویژه در خصوص پروژه های یزد نوین از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید دراین حوزه از توان حداکثری روابط عمومی های استان در حوزه اطلاع رسانی استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه