English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان:

گشایش های خوبی در هرمزگان در راه است

نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در هرمزگان با حضور مجمع نمایندگان استان برگزار شد.

گشایش های خوبی در هرمزگان در راه است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در این نشست ابتدا مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین «ع» به ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان پرداخت.

مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان ضمن قدردانی از همکاران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و همچنین بانک های استان، حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را در این نشست نشاندهنده اهتمام به مسایل کلیدی استان دانست.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تدوین برنامه هفتم توسعه و نگاه ویژه به استان در حوزه اقتصاد دریا محور پرداخت.

دسینه با اشاره به بهبود فضای کسب و کار در استان به تبیین عملکرد درگاه ملی مجوزها اشاره و آن را شایسته تقدیر دانست.

وی با اشاره به اهمیت این درگاه در حذف امضاهای طلایی و جلوگیری از ایجاد گلوگاه‌های فساد این رویداد را گامی بلند در تحقق تسریع اخذ مجوزها و ایجاد رضایتمندی هموطنان و از کارهای بزرگ دولت و مجلس خواند.

دسینه در بخش دیگری از سخنان خود به نگاه ویژه استاندار در حوزه مولدسازی دارایی های دولت در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی از جمله تکمیل بیمارستان های استان، حل مشکل آب، راههای حادثه خیز و ساخت مدارس پرداخت که قطعا این امر موجب گشایش های خوبی در استان خواهد شد. 

نماینده وزیر اقتصاد در هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود به ارائه عملکرد حوزه های امور مالیاتی، گمرکات هرمزگان، بیمه ها، بورس و بانک‌ها پرداخت و از همکاری های مؤثر صورت گرفته در حوزه های مختلف قدردانی کرد.

در پایان این نشست اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و ضمن مثبت قلمداد کردن عملکرد وزارت اقتصاد در استان هرمزگان از مدیران دستگاه‌های تابعه این وزارت در هرمزگان قدردانی کرده و مدیران اقتصادی استان را امانت دارانی شایسته برای دولت برشمردند و از آمادگی و همکاری خود برای حل مسائل استان تاکید کردند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه