English

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا؛

مبارزه با سرقت از اولویت های اصلی فراجا است

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت های اصلی فراجا است.

مبارزه با سرقت از اولویت های اصلی فراجا است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار محمد علی نوری نژاد در کمیسیون قرارگاه مبارزه با سرقت در شیراز، ضمن تسلیت ایام محرم و همچنین شهادت تعدادی از همکاران انتظامی در روزهای اخیر، اظهار داشت: با توجه به انجام برآوردی از وضعیت جامعه، سردار "رادان" فرمانده کل انتظامی کشور یکی از اولویت های اصلی در مجموعه فراجا را مبارزه با سرقت قرار دادند.

وی ادامه داد: وقوع سرقت امنیت عمومی را خدشه دار می کند و به همین دلیل مبارزه با سرقت به صورت ویژه باید در دستور کار قرار گیرد.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده است تا در مأموریت مبارزه با سرقت به مانند سایر مأموریت ها موفق و سربلند بیرون آییم.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به علل وقوع سرقت در جامعه از جمله اعتیاد، حاشیه نشینی، مسائل معیشتی و ...، تأکید کرد: با این وجود انتظار مردم از پلیس این است که با سارقان برخورد شود و سرقت کاهش یابد.

سردار نوری نژاد با تشریح تعدادی از چالش های موجود در مسیر مبارزه با سرقت، افزود: تدابیر لازم در راستای پیشگیری از وقوع سرقت در زمینه های مختلف اندیشیده شده و در دست اقدام است.

وی وظیفه قرارگاه مبارزه با سرقت را هدایت، پشتیبانی و مطالبه گری عنوان کرد و گفت: در مأموریت مقابله با سرقت باید با هم افزایی اقدامات خود را به سرانجام برسانیم.

سردار نوری نژاد به لزوم پیشگیری وضعی، انتظامی و اجتماعی در راستای کاهش وقوع سرقت در جامعه اشاره و بر استفاده از ظرفیت های موجود و فناوری های هوشمند در این مسیر تأکید کرد. 

سردار نوری نژاد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه