English

امام جمعه کرمانشاه:

امروز هوشیاری نظامیان کشور موجب اقتدار کشور شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از روحیه بالای مرزداران ارتش جمهوری اسلامی در نقاط مرزی استان تجلیل کرد و گفت: ارتش مایه اقتدار و مباهات کشور و مردم است.

امروز هوشیاری نظامیان کشور موجب اقتدار کشور شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما به همراه امیر طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور که در بازدید از پایگاه‌های ارتش در نقطه صفر مرزی صورت گرفت، با تقدیر از روحیه بالای افسران، درجه داران و سربازان ارتش افزود: امروز هوشیاری نظامیان ما باعث اقتدار کشور در همه زمینه ها شده و همین اقتدار بحمدالله مایه یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در گفت و گو با سربازان نقطه صفر مرزی از مرزداری به عنوان جهاد فی‌سبیل الله یاد کرد و گفت: این روحیه بالای نظامیان در کنار قدرت و عزتی که از برکت ایثار و فداکاری مرزداران غیور به دست آمده باعث آرامش مردم و پیشرفت بیشتر کشور شده است.

در این بازدید امیر طاهری از آمادگی ارتش جمهوری اسلامی برای امنیت مرزها در ایام اربعین خبر داد و و اظهار امیدواری کرد: با اقتدار نظامیان کشور بتوانیم مرز خسروی را یکی از امن‌ترین مرزها برای تردد زائران عتبات عالیات کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه