English

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد؛

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید "اسمعیلی" در حادثه تروریستی خاش

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان جزئیات مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهید ستواندوم "محمدرضا اسمعیلی" که در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان به شهادت رسید را اعلام کرد.

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید "اسمعیلی" در حادثه تروریستی خاش

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مسعود طُریفی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت چهار نفر از مأموران غیور پلیس راه فراجا که روز گذشته حین گشت زنی در محور خاش به تفتان استان سیستان و بلوچستان به دست تروریست های کوردل به درجه رفیع شهادت نایل آمدند بیان داشت: یکی از این شهدا شهید ستواندوم "محمدرضا اسمعیلی" اهل شهرستان ورزنه استان اصفهان بود که شهادت این همکار گرانقدر را به خانواده معظم وی تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته فردا شب پیکر مطهر این شهید والامقام به اصفهان منتقل و مراسم وداع عمومی بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه روستای اُشکهران شهر ورزنه برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: ساعت 6 تا 7 صبح روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه مراسم وداع همکاران با پیکر شهید در ستاد یگان تکاوری شهر ورزنه برگزار و سپس در ساعت 8 صبح از میدان "معلم" شهر ورزنه تشییع و پس از آن در زادگاهش روستای اُشکهران به خاک سپرده می شود.

سرهنگ طُریفی در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر گفت: شهادت شهدای اخیر فراجا در حادثه تروریستی صورت گرفته یک بار دیگر مظلومیت نیروهای پلیس و مدافعان امنیت مردم را به اثبات رساند و مُهر تاییدی بود بر گفته سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که گفت ما ملت شهادتیم و چه سعادتی نصیب این شهدا شد تا در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی همچون اصحاب باوفای حضرت اباعبدالله با لب تشنه به شهادت رسیده و به دیدار امام و مولای خود شتافتند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن محکوم کردن حادثه تروریسیتی روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان شهادت 4 نفر از نیروهای پلیس راه فراجا در این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و خانواده های داغدار آنان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر رحمت واسعه و محشورشدن با حضرت سیدالشهدا و یاران باوفایش را مسئلت می کند.

گفتنی است، شهید ستواندوم" محمدرضا اسمعیلی" از نیروهای پلیس راه استان اصفهان بود که برای انجام خدمت به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به این استان منتقل شده و در روزهای پایانی ماموریت خود به درجه رفیع شهادت نایل آمد. از این شهید گرانقدر یک دختر 4 ساله به یادگار مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه