English

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کاشان:

اعزام ۴۰ درصدی مبلغین برای ماه محرم در کاشان

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کاشان از اعزام 40 درصدی مبلغین برای ماه محرم نسبت به سال گذشته در کاشان خبر داد.

اعزام 40 درصدی مبلغین  برای ماه محرم در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی در جمع خبرنگاران گفت: برای محرم امسال 600مبلغ در سه گروه مبلغان نخبگانی، تخصصی و عمومی به مناطق مختلف شهرستان و شهرهای مجاور اعزام می‌شوند.

 وی از اعزام 40 درصدی مبلغان نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد: 600 مبلغ تا پایان دهه اول ماه محرم در کاشان  و شهرهاو روستا‌های بدون روحانی در استان‌های همجوار حضور دارند 

 این مقام مسئول تعداد اعزام بانوان مبلغه را در این دو ماه 120 مورد اعلام کرد و افزود: بانوان مبلغه دینی هم در مناسبت های مختلف به منظور تبلیغ چهره به چهره، حضور و سخنرانی در جلسات خانگی و هیاتهای مذهبی بانوان، مراکز تبلیغی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین مدارس اعزام می شوند.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی گفت: اقامه نماز جماعت، سخنرانی در هیات های مذهبی و مساجد، برگزاری مراسم قرائت ادعیه، پاسخگویی به پرسش های شرعی، کلاس های آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی از جمله فعالیت مبلغان اعزامی در مناسبت های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه این روحانیان و مبلغان با هدف تبلیغ و ترویج قرآن کریم، بیان و روشنگری معارف اسلامی و پاسخ به شبهه‌های دینی اعزام شدند ، بیان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر، ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده از دیگر برنامه‌های این مبلغان است. 

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه ماه محرم و صفر فرصتی مناسب برای نشر و گسترش فرهنگ و مکتب عاشورایی است، اظهار داشت: مهم ترین وظیفه مبلغان اعزامی در این ایام تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه