English

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سپاه کارنامه درخشانی در خدمات عمرانی، اقتصادی برای مردم رقم زده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جلب رضایت و خوشنودی خداوند قادر متعال غایت هدف و نظر است و تاییدات و لبخند رضایتمندی ولی فقیه زمان را جلب نموده‌ایم، این را بالاترین مدال افتخار و برترین مزد و پاداش مجاهدت‌های مخلصانه و بی‌دریغ هم‌رزمان خود در نیروی زمینی می‌دانیم.

سپاه کارنامه درخشانی در خدمات عمرانی، اقتصادی برای مردم رقم زده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده که شکست دادن ایران غیر‌ممکن است.

سردار سرتیپ پاکپور این سخنان را در همایش سالانه فرماندهان این نیرو در مشهد مقدس اظهار داشت و ادامه داد: تاکید بر توقف‌ناپذیری این نیرو در به روز‌رسانی همه‌جانبه برای مقابله با اشکال نوین تهدیدات امنیتی داریم و ما هیچ فرصتی را برای نوسازی و بهسازی و به‌روزرسانی توانمندی‌های خود برای مقابله با تهدیدات امنیتی که اشکال تازه و پیچیده‌ای به خود گرفته است، از دست نخواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه‌های مرسوم نظامی، غیر‌ممکن است.

وی ادامه داد: دشمن در دوره جدید تقابل خود با جمهوری اسلامی ایران به جنگ ترکیبی روی آورده است که با تمهیدات و ترتیبات و تدارک صورت گرفته در بسیاری از بخش‌ها، این شیوه از خصومت ورزی دشمن نیز در معرض شکست و ناکامی قرار گرفته است.

سردار سرتیپ پاکپور متذکر شد: تدارک ترور‌های کور و اجیرسازی هسته‌های فاقد شناخت و درک انسانی از سوی دشمن برای انجام عملیات‌های کورکورانه تروریستی نه تنها نمی‌تواند در نقش یک نیروی نیابتی قابل اعتنا و تأثیرگذار برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران عمل کند، بلکه افشای ارتباط این تروریست‌ها با دشمن و افشای حمایت آن‌ها از این تروریست‌ها بر میزان انزجار و نفرت عمومی از دشمنان ما خواهد افزود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: سپاه کارنامه درخشانی در خدمات عمرانی، اقتصادی مردم یاری رقم زده است و نیروی زمینی سپاه به عنوان بخش مهمی از ساختار نظامی، دفاعی و امنیتی نظام مقدس جمهوری ایران با درک همه جانبه چند وجهی بودن مقوله امنیت پا به پای دولت‌ها، عملکرد و کارنامه درخشانی را نیز در حوزه خدماتی، عمرانی، اقتصادی و مردم یاری رقم زده است به طوری که به تناوب شاهد رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های گوناگونی در سراسر کشور هستیم که به دست فرزندان این ملت قهرمان در نیروی زمینی سپاه به بار نشسته است.

وی ابراز داشت: پروژه‌های بزرگ ملی در حوزه آبرسانی و توسعه و تجهیز شبکه توزیع آب، ساخت مسکن، ساخت بیمارستان و مراکز خدماتی ـ درمانی، کمک به توسعه و گسترش راه‌های ارتباطی، برپایی دوره‌ای بیمارستان‌های صحرایی، مردم‌یاری و امدادرسانی در زمان‌های بروز حوادث و بلایای طبیعی، کمک به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، درمانی و... از این قبیل هستند.

سردار سرتیپ پاکپور یادآور شد: در ادامه راهی که تا تحقق همه هدف‌های انقلاب اسلامی در پیش‌رو داریم، در نیروی زمینی سپاه با دلی سرشار از ایمان و باور و اعتقاد و قلبی مملو از عشق و تعهد و بصیرتی الهام گرفته از مکتب امامت و ولایت، میثاقی دوباره می‌بندیم که تا آخرین نفس راه شهادت و شهیدانمان را در مسیر رسیدن به آرمان‌هایمان با عزم و اراده‌ای راسخ‌تر و جزم‌تر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر وسیع‌تر و گسترده‌تر چه در صیانت و پاسداری از امنیت و اقتدار ملی و چه در کمک به دولت‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه‌های معیشتی و اقتصادی و درمانی و عمرانی و چه در حوزه مردم یاری و محرومیت‌زدایی و چه در ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌ها در بخش نیروی انسانی و ادوات و تجهیزات دفاعی و نظامی دنبال کرده و انتظارات و خواسته‌های فرماندهی معظم کل قوا را بیش از پیش محقق کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اذعان داشت: برگزاری همایش سراسری سالانه فرماندهان نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس و جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا علیه السلام یک ارزش است و پیشانی سپاس و ستایش و تکریم به آستان جانان می‌ستاییم و برای همه توفیقاتی که تا به امروز در عرصه امنیت سازی و امنیت بانی و خدمتگزاری به مردم عزتمند و بزرگ ایران و جبهه سترگ انقلاب اسلامی کسب کرده‌ایم

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: در امتداد جلب رضایت و خوشنودی خداوند قادر متعال که غایت هدف و نظر است، تاییدات و لبخند رضایتمندی، ولی فقیه زمان را جلب نموده‌ایم، این را بالاترین مدال افتخار و برترین مزد و پاداش مجاهدت‌های مخلصانه و بی‌دریغ هم‌رزمان خود در نیروی زمینی می‌دانیم.

سردار سرتیپ پاکپور خاطرنشان کرد: در طی سنوات گذشته تا به امروز و به ویژه در بازه زمانی یک ساله از گردهمایی پیشین تاکنون به لطف حضرت پروردگار توفیق پیدا کردیم تا ماموریت‌های ذاتی خود در صیانت از امنیت ملی و توسعه و گسترش را به شایستگی اجرایی و عملیاتی نموده و به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه