English

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر خبر داد؛

الحاق ناوشکن تمام ایرانی «دماوند» در روزهای آینده به دریای خزر

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر گفت: در روزهای آینده ناوشکن تمام ایرانی «دماوند» در دریای خزر به آب انداخته خواهد شد و اینها ثمره انقلاب اسلامی است که «ما می توانیم» را بهتر به ما شناساند.

الحاق ناوشکن تمام ایرانی «دماوند» در روزهای آینده به دریای خزر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دریادار دوم آریا شفقت رودسری در نشست توانمندسازی مدیران کانون و اعضای شورای سازمان بسیج رسانه استان که به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه پس از عبور از جنگهای مختلف، مقوله جنگ شناختی مهم است، اظهار داشت: مؤثرترین عامل برای اینکه افکار جوانان یک جامعه را تسخیر کنند عرصه رسانه ها است اما با حضور شما خبرنگاران با آگاهی دادن به نسل جوان می توانید اثرگذاری خوبی در مبارزه با نیات شوم استکبار جهانی را به یأس و ناامیدی خواهید رساند. 

وی امید دادن به جوانان را بسیار مهم دانست و ادامه داد: اتفاقات بسیار بزرگ و ارزشمندی پس از انقلاب اسلامی توسط دستان پرتوان جوانان بومی کشور رقم خورده است و باید نسبت به بیان این دستاوردها اقدام کنند و در این عرصه شما رسانه ها و خبرنگاران پیشگام هستید. 

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: در چهار دهه اخیر اتفاقات ارزشمندی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... دست یافتیم و انتظار می رود تا خبرنگاران و اهالی رسانه نسبت به بیان گسترده تر و بیشتر این موفقیت بپردازند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت های نیروی دریایی پرداخت و افزود: برابر تدابیر فرماندهی کل قوا که فرمودند ما بایستی در آبهای آزاد جهان حضور پیدا کنیم، نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران مأموریت ناوگروه 86 را در دستور قرار داد. 

دریادار دوم شفقت رودسری با بیان اینکه در این مأموریت، توان رزم را به دنیا نشان دهیم و ایران هراسی را لغو و سست و خنثی کنیم و دانش جوانان را به رخ جهانیان بکشانیم، عنوان داشت: همچنین توانستیم یک دیپلماسی مثبت را در بین کشورهای جهان به ویژه آنهایی که با ما هستند را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه اقدام ارتشیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ارتقا مسائل فرهنگی نیز اثر خودش را در کشورهای دور دست می گذارد، بیان داشت: ما برای تأمین قدرت ملی که یکی از آنها قدرت نظامی است امروز نیروی انتظامی، بسیج، سپاه در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران، ید واحده را تشکیل و در برابر دسیسه های شوم دشمن ایستادند و سربلند بیرون آمدند. 

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اظهار داشت: یکی از مؤلفه های اصلی نیروی دریایی، نیروی انسانی است که امروز دانشگاه با ارزش که به نام مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی مزین است، تمامی نیروهای لازم متخصص را تأمین می کند. 

وی گفت: امروز فارغ التحصیلان دانشگاه علوم دریایی نوشهر دست به ساخت شناوری زدند که دریانوردی دور جهان انجام می دهد و به سلامت باز می گردند.

دریادار شفقت رودسری در پایان تصریح کرد: در روزهای آینده ناوشکن تمام ایرانی «دماوند» در دریای خزر به آب انداخته خواهد شد و اینها ثمره انقلاب اسلامی است که «ما می توانیم» را بهتر به ما شناساند و قطعاً آینده بسیار روشن تری خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه