English

شهردار کلان‌شهر شیراز:

قطب پزشکی شیراز مدیون اساتید برجسته این حوزه است/ اخلاق حرفه‌ای باید سرلوحه خدمت قرار گیرد

شهردار شیراز گفت: این کلان‌شهر علاوه بر عنوان قطب گردشگری، عنوان قطب پزشکی را نیز به خود اختصاص داده و این موضوع مرهون اساتید برجسته است.

قطب پزشکی شیراز مدیون اساتید برجسته این حوزه است/ اخلاق حرفه‌ای باید سرلوحه خدمت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدحسن اسدی در سمینار یک روزه تازه‌های جراحی بینی و سینوس که با حضور اساتید سرشناس داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: شیراز به‌عنوان قطب گردشگری در ابعاد مختلف به‌ ویژه گردشگری درمانی میزبان مسافران و گردشگران از کشورهای مختلف خصوصا حاشیه خلیج فارس است.

به گفته او؛ شیراز با جمعیت نزدیک به ۲ میلیون نفر با پیشینه‌ای غنی و قدمتی ۶‌ هزار و ۵۰۰ ساله، در چهار دوره پایتخت سیاسی ایران بوده است.

شهردار کلان‌شهر شیراز بیان کرد: استان فارس بیشترین آثار ثبت شده و میراثی را در کل کشور دارد و به این جهت شیراز قطب گردشگری جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام ارشد مدیریت شهری  شیراز گفت: از نوروز تاکنون نزدیک به ۴ میلیون گردشگر و مسافر وارد این کلان‌شهر شده و مراکز اقامتی نسبتا تکمیل بوده است.

او با بیان اینکه در پیشینه مدیریتی شیراز، اولین سیستم اتوبوس و خط واحد شهری و دومین فرودگاه بین‌المللی در کشور بوده است، عنوان کرد: شهر شیراز علاوه بر عنوان قطب گردشگری، موضوع قطب پزشکی را نیز به خود اختصاص داده و این موضوع مرهون اساتید برجسته است.

شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به ۳۵۵ وظیفه شهرداری‌ها از نظر تعدد اشاره و تصریح کرد: شهرداری نهادی درآمد-هزینه بوده که تمام درآمدها را خود را باید تحقق بخشد و در راستای خدمات‌رسانی در ابعاد مختلف نظیر ایجاد بستر حمل‌ونقل ریلی که در چند خط با هزینه بالا در حال اجرا و یا بهره‌برداری رسیده، هزینه کند.

اسدی تصریح کرد: همه ما در مسند خدمت به مردم هستیم و اخلاق حرفه‌ای را باید سرلوحه خدمت قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه