English

فرماندار چالوس تأکید کرد؛

ضرورت تخصیص اعتبار هزار میلیارد تومانی برای مرمت و ایمن سازی جاده چالوس / جاده چالوس همچنان مسدود می ماند

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود باقی می ماند، گفت: برای مرمت و ایمن سازی اصولی جاده چالوس، تخصیص اعتبار هزار میلیارد تومانی ضروری است.

ضرورت تخصیص اعتبار هزار میلیارد تومانی برای مرمت و ایمن سازی جاده چالوس / جاده چالوس همچنان مسدود می ماند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی قاسمی در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل و ریزش سنگ در جاده چالوس اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه و جان باختن دو تن از هموطنان ما، بلافاصله در منطقه حادثه دیده به نام «هریجان» واقع در منطقه کمر زرد حاضر شدیم و با مقامات وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور و نیز مسئولان استانی تماس برقرار کردیم و ابعاد حادثه برایشان تشریح شد.

وی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز زیادی در محور جاده چالوس داریم، ادامه داد: باید نگاه و رویکرد ملی به جاده چالوس نسبت به گذشته باید تقویت شود و برای ایمن سازی این محور بیش از پیش پای کار بیایند چرا که ظرف 72 ساعت اخیر چند هموطنمان را در حادثه این جاده از دست دادیم و این برای ما مایه تأثر، تألم و تأسف است و برای ما قابل قبول نیست.

فرماندار چالوس با بیان اینکه باید مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی پای کار بیایند، تأکید کرد: ضرورت دارد اعتبار هزار میلیارد تومانی برای ایمن سازی جاده چالوس اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 14 نقطه حادثه خیز در جاده چالوس شناسایی کردیم، تصریح کرد: راهکارهای لازم برای رفع این نقاط حادثه خیز هم ارائه شد به طوری که برخی نقاط باید فنس کشی یا تور سنگ انجام شود و در برخی نقاط دیگر هم دیوارکشی، لق گیری و گالری صورت بگیرد.

قاسمی با بیان اینکه لق گیری یک کار موقت و مُسکِن است و پس از هر بارندگی، مجدداً سبب ریزش سنگ می شود، عنوان داشت: حفظ جان شهروندان و هموطنان خط قرمز ما است.

وی ابراز داشت: با توجه به شرایط کنونی جاده چالوس و امکانات و تجهیزات موجود که عوامل راهداری با زحمت و مشقت در حال تلاش برای لق گیری و رفع نقاط حادثه خیز هستند، فردا 23 خرداد نیز جاده چالوس مسدود خواهد بود.

فرماندار چالوس درباره زمان بازگشایی جاده چالوس و تردد خودروها در این محور گفت: فردا عصر این جاده مورد ارزیابی از نظر فنی و ایمنی مورد قرار خواهد گرفت و در صورت ایمن بودن مسیر، بازگشایی جاده چالوس از پس فردا اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه