English

یک مسئول در برق منطقه ای فارس خبر داد:

تثبیت شرایط انتقال انرژی برق در جنوب فارس

مجری طرح پست های فوق توزیع معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای فارس از احداث پست برق ۱۳۲/۲۰ کیلو ولت کورده خنج و تثبیت شرایط انتقال انرژی در جنوب فارس خبر داد.

تثبیت شرایط انتقال انرژی برق در جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، غلام عباس رنجبر مجری طرح پست های فوق توزیع معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای فارس، با اشاره به اینکه مناطقی از شهرستان خنج و روستاهای کورده، دژگاه، گرمشت، فدویه و باغان از مزایای این طرح برخوردار می شوند افزود: پست  برق ۱۳۲/۲۰ کیلو ولت کورده خنج بااعتبار ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

وی افزود: طول خط در این طرح ۱۱۰ کیلومتر از کنگان به پست کورده خنج است و ظرفیت پست ۵۰ مگاولت آمپر برآورد شده است، مدت زمان احداث پروژه حدود یکسال است و طرح یاد شده حدود ۹۰ درصد پیشرفت دارد و بزودی در مدار قرار خواهد گرفت.

 رنجبر با تشریح اقدامات و تجهیزات نصب شده در این طرح یاد آور شد: احداث پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت کورده خنج به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر به همراه یک فیدر ورودی و ۶ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت  به سرانجام رسید.

وی گفت: هدف از اجرای پروژه پایداری شبکه، مدیریت بار منطقه، کاهش خاموشی ها، رفع افت ولتاژ در منطقه، امکان برق رسانی به مشترکین جدید و تحویل انرژی پایدار به مشترکین است، این پروژه با استفاده از دانش بومی و تجهیزات ساخت شرکت های داخلی به بهربرداری می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه