English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی:

حضور بهبود یافتگان از اعتیاد در نواحی صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی عنوان کرد: بنا داریم با برنامه ریزی مستمر از ظرفیت واحدهای تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی استان برای حضور بهبود یافتگان از اعتیاد نیز استفاده کنیم تا بتوان بافراهم کردن شغلی برای آنان از اعتیاد دور نگهداشته شوند.

حضور بهبود یافتگان از اعتیاد در نواحی صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر فرشچی طوسی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: ارتباط خوبی بین دادگستری استان با بخش صنعت و شهرک‌های صنعتی در تمامی زمینه‌ها بویژه مسئولیت اجتماعی وجود دارد.

فرشچی طوسی این سخنان را در نشست هم اندیشی و تبیین طرح بکارگیری بهبود یافتگان از اعتیاد در واحدهای تولیدی نواحی صنعتی خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: محور همکاری مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی با دستگاه قضاء استان در زمینه وظایف اجتماعی شامل دو بخش کمیسیون حمایت قضایی و بررسی و رفع مشکلات تولید کنندگان، استفاده از زندانیان در شهرک‌های صنعتی و استفاده از بهبود یافتگان از اعتیاد در واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی متذکر شد: هر هفته نشست کمیسیون حمایت قضایی از تولید در استان در یکی از شهرک‌های صنعتی برگزار و مشکلات واحدهای صنعتی بررسی می‌شود، تاکنون زندانیان در واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی مشهد و چناران مشغول فعالیت شده‌اند.

وی همچنین یادآوری کرد: بنا داریم با برنامه ریزی مستمر از ظرفیت واحدهای تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی استان برای حضور بهبود یافتگان از اعتیاد نیز استفاده کنیم تا بتوان بافراهم کردن شغلی برای آنان از اعتیاد دور نگهداشته شوند.

فرشچی طوسی افزود: در این نشست مطالب خوبی توسط نمایندگان ادارات کل دارایی ، تأمین اجتماعی ، فنی وحرفه‌ای، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر امتیازات تخصیصی جهت بکارگیری معتادان بهبود یافته به واحدهای تولیدی شرح داده شد که با برنامه مناسب اشتغال آنان به ثمر خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه