English

امام جمعه مشهد:

ایران امروز قدرت اول منطقه بوده و منطقه به ما وابسته است

امام جمعه مشهد عنوان کرد: مسئولان بدانند که ما در حال جنگ هستیم و کشور باید جهادی و مجاهدانه، اداره شود و همه باید برای رفع مشکلات کشور و معیشت و سفره مردم تلاش کنند.

ایران امروز قدرت اول منطقه بوده و منطقه به ما وابسته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: ایران امروز قدرت اول منطقه بوده و منطقه به ما وابسته است و این پیشرفت باید مایه امید برای جوانان باشد و این که ناوشکن ایرانی دنا در دل استکبار جهانی، ماموریت خود را محقق می‌کند، بیانگر اقتدار نظام است.

آیت الله علم‌الهدی این سخنان را در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی بیان کرد و ادامه داد: رونمایی از موشک فتاح، دنیا را به تعجب واداشت؛ چون فناوری موشک هایپرسونیک را فقط سه کشور بزرگ دنیا در اختیار دارد و ایران چهارمین کشور دنیاست که به این موشک تجهیز شده است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: بخاطر این پیشرفت، دشمنان در دنیا سروصدا راه انداخته اند که ایران جنگ طلب است، ولی این گونه نیست، ما جنگ طلب نیستیم و به خاطر تثبیت اقتدار نظام، موشک ساخته ایم.

وی همچنین متذکر شد: بر تلاش‌های جهادی برای رفع مشکلات کشور تاکید داریم و مسئولی که به قدرت خود تکیه کند و به دنبال کار روزمره باشد، مسئول نظام نیست، بلکه خائن نظام است.

امام جمعه مشهد در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: مسئولان بدانند که ما در حال جنگ هستیم و کشور باید جهادی و مجاهدانه، اداره شود و همه باید برای رفع مشکلات کشور و معیشت و سفره مردم تلاش کنند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبری، نقطه قوت امام راحل، سخت افزاری نبود و ایشان از لحاظ نرم افزاری و با ایمان و اعتقاد به خدا و امید، انقلاب را به پیروزی رسان؛ امروز هم اگر ایمان به خدا و امید، بر جامعه و مردم حاکم شود، پیروز خواهیم بود.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مشهد همچنین اضافه کرد: خواسته و هدف ما از انقلاب، قدرت، وزارت و حکومت نیست، بلکه هدف این است که مردم، آزاد زندگی کنند و با خداباوری و امید انقلاب را به دست صاحبش برسانیم.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی و گرانی‌ها برای مردم مشکل ایجاد کرده، اما در حال رفع شدن است و دشمن با فتنه گری می‌خواهد ما را مستأصل کند، چون خود در مقابل قدرت دفاعی ما استیصال پیدا کرده و جنگ ترکیبی راه انداخته است و جایی که با ما نمی‌جنگد، به این معنا است که قدرت آن را ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه