English

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی:

حمله به امام جماعت یک مسجد در محله فکوری مشهد

معاون استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: عامل این حمله دارای سابقه درمان بیماری روانی بوده و در بیمارستان ابن سینا مشهد پرونده مفتوحه درمانی دارد و ماهیت تروریستی نداشته است.

حمله به امام جماعت یک مسجد در محله فکوری مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا دبیری معاون امنیتی ، انتظامی استاندار خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: حمله به امام جماعت یک مسجد در محله فکوری مشهد ماهیت تروریستی نداشته و اقدامی سازمان یافته و برنامه ریزی شده نبوده است.

دبیری در ادامه این خبر متذکر کرد: این حادثه نهم خرداد ماه کنونی مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله فکوری رخ داده است و مهاجم به نام (ه. م) بدون داشتن انگیزه های قومی و مذهبی و به دلیل مشکلات روحی و روانی اقدام به این حمله کرده است.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: عامل این حمله دارای سابقه درمان بیماری روانی بوده و در بیمارستان ابن سینا مشهد پرونده مفتوحه درمانی دارد و در روز حادثه نیز به واسطه مشکلات یاد شده این تصمیم را گرفته و حمله کرده است.

لازم بذکر است که: طی چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه هاشمیه مشهد منتشر شده است و براساس پیگیری‌ها در این حمله فرد ضارب با تیغ موکتبری برشی برگردن امام جماعت مسجد زده که خوشبختانه تیغ با شاهرگ برخوردی نداشته است.

شایان ذکر است: پس از وقوع این حادثه در تاریخ نهم خرداد ماه ویدئوی حمله این فرد با تیغ (کاتر) به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) منتشر شده که در این فیلم بدون صدا انگیزه حمله، تروریستی و مذهبی عنوان شده است.

حجت‌الاسلام ابوذر حسینی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در بلوار فکوری پس از این حمله به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی لازم انجام شده است.

این روحانی پس از اینکه از اقامه نماز جماعت از مسجد خارج شد، ناگهان مورد حمله قرار گرفت و ضارب با استفاده از تیغ موکت‌ بُری گردن وی را شکافت اما خوشبختانه تیغ به شاهرگ برخوردی نداشته و فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی و بخیه به ناحیه جراحت دیده، مرخص شد.

همچنین در ادامه تناکی مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد اظهار داشت: موضوع از همان ساعت اولیه در دستور کار برای پیگیری قرار گرفته است و فرد ضارب در این فیلم بلافاصله توسط نیروی انتظامی بازداشت و در حال پیگیری و تحقیقات پرونده است.

تناکی در خاتمه یادآور شد و گفت: پس از تکمیل شدن تحقیقات، پرونده به مراجع قضایی ارسال و حکم صادر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی