English

معاون سازمان حج و زیارت:

نقص فنی در پرواز حجاج مشهد مقدس به فرودگاه شهر جده

معاون سازمان حج و زیارت عنوان کرد: این پرواز صبح امروز پنجشنبه از مبدا مشهد مقدس عازم جده بود که دچار نقص فنی شد و با مساعدت دست‌اندرکاران هواپیمایی عربستان در فرودگاه مدینه منوره فرود آید.

نقص فنی در پرواز حجاج مشهد مقدس به فرودگاه شهر جده

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا رضایی معاون امور حج و عمره سازمان و رئیس ستاد مکه مکرمه در خصوص نقص فنی در پرواز حجاج مشهد مقدس اظهار کرد: این پرواز که صبح امروز پنجشنبه از مبدا مشهد مقدس عازم جده بود و می بایست ساعت ۸:۴۰ دقیقه در فرودگاه این شهر بر روی زمین بنشیند، به دلیل نقص فنی مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مدینه منوره شد.

رضایی در ادامه این خبر افزود: با مساعدت و همکاری دست اندرکاران ذیربط در عربستان، شرایط زایران این پرواز که قرار بود بعد از فرود در جده پس از احرام بستن در جحفه عازم مکه مکرمه شوند بالاجبار تغییر یافت و به محض پیاده شدن از هواپیما به هتلی در مدینه منوره منتقل شدند.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت همچنین اضافه کرد: این زائران عزیز پس از استراحت و پذیرایی و همچنین زیارت مرقد مطهر رسول الله (ص) و ائمه بقیع به مسجد زیبای شجره عزیمت می کنند تا پس از احرام بستن، لبیک گویان در کنار سایر زایران رهسپار مکه مکرمه شوند.

وی در ادامه متذکر شد: تمامی تمهیدات و تسهیلات برای رفاه حال این زایران اندیشیده شده و غروب پنجشنبه، پس از محرم شدن ، با وسایط نقلیه تدارک دیده شده، همانند سایر زایران کشورمان (مدینه قبل) رهسپار مکه مکرمه می گردند.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت یادآور شد: سرنشینان  پرواز ۱۵۲۰ مشهد مقدس در ابتدا و انتهای این سفر روحانی و معنوی به زیارت مرقد نورانی پیامبر(ص) و ائمه بقیع مشرف می شوند.

رضایی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در پایان از همکاری و هماهنگی دست اندرکاران ذیربط در کشور میزبان تشکر کرد و گفت که که این زایران عزیز بامداد جمعه در مکه خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه