English

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

برخورد قاطع با پدیده کوه خواری ضروری است

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مبحث کوه خواری از جمله موضوعاتی که در ارتفاعات جنوبی مشهد مورد توجه است و امروز معتقدیم باید به شکل قاطعانه با این پدیده در ارتفاعات برخورد شود.

برخورد قاطع با پدیده کوه خواری ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت اسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در سخنانی اعلام کرد: برخورد جدی و قاطعانه با پدیده کوه‌خواری بویژه در ارتفاعات مشهد ضروری است.

حجت اسلام پژمانفر این سخنان را در جریان بازدید از ارتفاعات جنوبی شهر مشهد اظهار کرد و ادامه داد: مبحث کوه خواری از جمله موضوعاتی که در ارتفاعات جنوبی مشهد مورد توجه است و امروز معتقدیم باید به شکل قاطعانه با این پدیده در ارتفاعات برخورد شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: همچنین باید این موضوع تا قلع بنا و تصرفات غیر قانونی پیگیری و از تخلفات و توسعه ناموزون و ناپایدار در این ارتفاعات به طور کامل جلوگیری شود.

وی یادآور شد: باید فضای سبز این منطقه توسط شهرداری مشهد توسعه یابد و طبیعت بکر در این ارتفاعات تثبیت شود و این ارتفاعات باید پاخور مردم باشد تا از توسعه ناموزون در آن جلوگیری شود.

حجت الاسلام پژمانفر در خاتمه این بازدید که به همراه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و شهردار مشهد انجام گرفت متذکر شد: برای کاشت درخت، بایستی از درختان مثمر و کم آب طلب و سازگار با طبیعت خود آن زیست بوم استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه