English

با استفاده از بستر فضای مجازی؛

کارگاه «زیباخوانی قرآن کریم» ویژه خواهران برگزار می‌شود

کارگاه «زیبا خوانی قرآن کریم» به همت مرکز قرآن و حدیث به صورت مجازی و آنلاین ویژه خواهران برگزار می شود.

کارگاه «زیباخوانی قرآن کریم» ویژه خواهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)، کارگاه « زیبا خوانی قرآن کریم » را ویژه خواهران قرآن آموز سراسر کشور به صورت مجازی و آنلاین برگزار می کند.

این کارگاه آموزشی با تدریس مرضیه توفیق نیا برای علاقه‌مندان سراسر کشور برگزار می شود.

آموزش تجوید و صوت لحن از مهم ترین مباحث آموزشی مطرح شده در این کارگاه آموزشی فوق برنامه برای قرآن آموزان خواهر واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث است.

این کارگاه آموزشی در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۸ برای علاقه مندان از بستر اسکای روم برگزار می شود و لینک مربوط به ورود کلاس پس از ثبت نام برای شرکت کنندگان در گروه های کلاسی قرار داده می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی می توانند به آیدی @Qhkarimeh در پیام رسان ایتا پیام ارسال و یا از طریق لینک ثبت نام Qhkarimeh .com در این کارگاه آموزشی ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است، ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث از ۶ خرداد ماه آغاز شده و علاقه‌مندان خواهر و برادر سراسر کشور با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث ضمن مشاهده دوره های قرآنی و معارفی می‌توانند در این دوره ها به صورت حضوری، آنلاین ، آفلاین، تلفنی و یا مطالعاتی ثبت نام کنند.

همچنین شروع کلاس‌ها با تکمیل ظرفیت کلاس‌ها انجام خواهد شد و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در دوره های قرآنی و معارفی مرکز ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه