English

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر تکریم مراجعان و سرعت بخشی به رسیدگی‌های قضایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم از مجتمع دادگاه های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد.

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر تکریم مراجعان و سرعت بخشی به رسیدگی‌های قضایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رئیس کل دادگستری هرمزگان در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه قضایی و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از مجتمع دادگاه های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی در این بازدید بر تکریم مردم و حل مشکلات مراجعان به عنوان مهمترین اولویت دستگاه قضایی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان ارائه کرد.

وی بر تسریع همراه با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد و حفظ کرامت مراجعان و سرعت در رسیدگی‌ها را اولویت تمام قضات و کارکنان عنوان نمود.

قهرمانی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی تأکید کرد.

وی ضمن رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، تمام تلاش خود را در جهت کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعان، در جریان مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت و دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی